“איש חלש ומבוהל.. נראה לא שפוי”: בליכוד רומזים שגנץ לא יציב

הריאיון שהעניק יו"ר כחול לבן ליונית לוי גרר לא מעט תגובות משעשעות ברשת • אך כעת בליכוד מנסים לתייג אותו כלא יציב מבחינה נפשית • מירי רגב: "בחמאס מתפללים שהאיש החלש והמבוהל הזה ייבחר" • דוברו של נתניהו צייץ: "גנץ נראה לא שפוי. לא פחות מסכנה למדינה. שיהיה בריא"
חרדים 10
י"ט אדר ב' התשע"ט / 26.03.2019 12:14

האם בליכוד החליטו לתייג את יו”ר כחול לבן, בני גנץ, כאדם הלוקה בנפשו שאינו יציב נפשית לתפקיד ראש הממשלה?

בני גנץ העניק אמש (שני) ראיון מגומגם ומביך ליונית לוי בחדשות 12, ולא הצליח לספק תשובות ברורות על שלל שאלות ונושאים שהציגה לו המראיינת. הריאיון גרר לא מעט תגובות משעשעות ברחבי הרשת.

בימין מיהרו לתקוף את גנץ בעקבות הראיון הלא מוצלח, ואף טוענים כי האיש אינו כשיר לעמוד בראשות הממשלה.

שרת התרבות מירי רגב צייצה בחשבון הטוויטר שלה: “אור הזרקורים באולפן היה גדול על בני גנץ וגרם לו לבהלה, אז מה הוא יעשה כשאור הזרקור המדיני יהיה עליו? יש רגעים שהמעמד פשוט גדול על האדם. אתמול בני גנץ חווה זאת.

“לא קל להיות מרואיין בחדשות ולבקש להחליף בשלטון ראש ממשלה שבדיוק באותו הרגע, זוכה לחיבוק אדיר בבית הלבן ולמתנה שלה מחכה מדינת ישראל כמעט 40 שנה – הכרה בריבונות ישראלית ברמת הגולן.

”הנשיא טראמפ חיבק את נתניהו ונתן באמצעותו לעם ישראל את ההכרה המיוחלת. לגנץ המבוהל נותר רק לגמגם ולהתפלל לסיום הראיון הכל כך מביך מבחינתו. בפחד שגנץ שידר אתמול מול עדשת המצלמה צפו גם בכירי החמאס שעוקבים בדריכות בתקשורת הישראלית בזמן ההפצצות בעזה. הם בוודאי מחככים ידיים בציפייה ומתפללים שהאיש החלש והמבוהל הזה ייבחר לראשות הממשלה בישראל”.

בחשבון הטוויטר הרשמי של מפלגת הליכוד נכתב: “בני גנץ איבד את זה. ההופעה שלו מדברת בפני עצמה. גנץ מבוהל וחלש. כנראה שגנץ עדיין מאמין שראש הממשלה נתניהו שולח מרצחים להתנקש בו וששלח את הרוסים לפרוץ לטלפון שלו. אדם כזה פרנואיד שאומר שהחודש האחרון היה הקשה בחייו, לא יחזיק אפילו דקה בלחצים בהם עומד ראש ממשלת ישראל בכל יום”.

דוברו של ראש הממשלה, יונתן אוריך, צייץ: “גנץ נראה לא שפוי. לא פחות מסכנה למדינה. שיהיה בריא”.

איש התקשורת ינון מגל הגיב: “גנץ הוא איש טוב אבל זה לא מספיק כדי להיות פה ראש ממשלה. ההופעה שלו הערב היתה מביכה ורעה מאד. מאד. על הדרך, יונית קיבלה אצלנו מחמאה גדולה: ‘אבא היא ימנית?'”.

העיתונאי אריאל שנבל צייץ: “ראיון מעולה של יונית לוי ומחשבות נוגות על מצבו של בני גנץ. אולי זה ג׳ט לג, אולי עייפות, אולי לחץ מסוג אחר, ליועציו היה אסור לאפשר את המאורע הזה. בשלב מסוים זה היה מעורר רחמים”.

סגן עורך משפחה, אריה ארליך, כתב: “צופה בראיון ה’יונית, יונית, יונית’ של בני גנץ, רואה את הגמגום, הלחץ, המתח ואבדן העשתונות מול שאלות לא קשות במיוחד, ונבעת מהמחשבה שיש מי שחושב שהאיש המבוהל הזה אשכרה מסוגל לקבל החלטות מורכבות של חיים ומוות. איש נחמד, ישר וטוב בבסיסו, אבל תפקיד ראשות הממשלה גדול עליו במאתיים מידות”.

גם העיתונאי השמאלני נדב איל הסכים: “הופעה מביכה ומגומגמת של גנץ. מה הוא חשב, שלא ישאלו אותו על ההקלטות שהביא ספי עובדיה?”

היועץ האסטרטגי ממי פאר ממשרד פאר לוין, ועורכת ‘אל מוניטור’ מזל מועלם התייחסו לריאיון בתוכניתה של אילה חסון. פאר אמר: “ריאיון קטסטרופלי של גנץ”. ומועלם הגיבה: “ראיתי את זה וריחמתי עליו. מזכיר את נאום האנגלית של עמיר פרץ”.

תגיות

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הודעה דחופה ובהולה כדבר המלך.
    26/03/2019 16:15
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הודעה דחופה ובהולה כדבר המלך.
    הָרָצִים יָצְאוּ דְחוּפִים בִּדְבַר הַמֶּלֶךְ וְהַדָּת נִתְּנָה…

    היות ובימים אלו ממש זוממים הרשעים הערורים הציונים שר”י להוציא מהיכל ציון הק’ של התנ”א הרשב”י זיע”א במירון את כל השולחנות והספסלים, ומתכוונים להביא במקומם שולחנות משופעים כעין סטנדר, במטרה ברורה שלא יוכלו להניח עליהם שום כיבוד ולחיים בעת חאלקה, סעודת מצוה, ויארצייט וכדו’, ובכך לגרום הדרת רגלי המתפללים במירון, היל”ת.

    והיות ומחר יום רביעי פרשת שמיני אמורים חברי וועדת החמישה להתכנס במירון ולדון האם לאשר תוכנית זו, לכן יש צורך דחוף לשלוח “עכשיו” מכתב התנגדות לגזירת שמד הזאת, ובקשה שלא לאשר לשנות את המצב הקיים.

    והיות והזמן קצר, מתבקש הציבור להזדרז ולחתום בהקדם האפשרי, עד היום יום שלישי בשעות הערב.

    יש להקפיד לחתום בכתב ברור וקריא, וכמו כן נחוץ לכתוב כתובת מלא.

    כמו כן יש אפשרות לשלוח שם וכתובת בכתב ברור – כאישור להצטרפות – את החתימות יש להחזיר בהקדם האפשרי, לפקס 0774448842

  2. הלעג הוא אכזרי
    26/03/2019 19:44
    שושנה
  3. נכון, ההופעה היתה גרועה. אך לרקוד על המקרה הזה, לשים ללעג, לכנות את האיש בכינויים פוגעים (לא שפוי), ללגלג עליו – זה מעשה מרושע ומכוער. אני רחמתי על הבחור. הוא נראה עייף עד מאד ולא ידוע מדוע שלחו אותו להתראיין. הוא היה צריך להתחמק מראיון זה, וזה היה עדיף על התוצאה הלא מכובדת.