חנקו, בעטו והיכו: יהודי הותקף בעיר העתיקה בדרך לסעודת פורים

המותקף עשה את דרכו לעבר בית אחותו ברחוב אל עומרי שבשכונת באב אל חוטה ברובע המוסלמי כדי להשתתף בסעודת הפורים • בעת שהיה בכניסה לרחוב, הותקף בצורה קשה על ידי ארבעה ערבים אשר ביצעו בו לינץ' - ונמלטו
חיים טוויל
י"ט אדר ב' התשע"ט / 26.03.2019 11:31

צעיר יהודי הותקף ברובע המוסלמי בירושלים, בידי ארבעה תוקפים ערבים בעת שהיה בדרכו לסעודת פורים עם משפחתו.

האירוע התרחש בירושלים ביום שישי האחרון, בעיצומו של חג הפורים, סמוך לכניסת השבת. המותקף עשה את דרכו לעבר בית אחותו הגרה ברחוב אל עומרי שבשכונת באב אל חוטה ברובע המוסלמי בעיר העתיקה, על מנת לעשות אצלה את סעודת הפורים.

בעת שהיה בכניסה לרחוב, הותקף בצורה קשה על ידי ארבעה תוקפים אשר ביצעו בו לינץ’ של ממש.

לטענת המותקף, הוא חש לפתע חבטה עזה בראשו בעת שנכנס לרחוב בו גרה אחותו. בשלב זה קפץ עליו אחד התוקפים, החל לחנוק אותו ולנסות להכניס אצבעות לתוך עניו על מנת לעקרן. עוד טוען המותקף כי באותו הזמן, לפחות עוד שני תוקפים בעטו בו והכו אותו בכל חלקי גופו.

המותקף הצליח להיחלץ מלפיתת התוקף, אבל אז הופל על ידי תוקף אחר ארצה, תוך שהאחרים מוסיפים לבעוט בו. לבסוף, הצליח המותקף להיחלץ ולהתקדם לכיוון ביתה של אחותו, שם הזעיקו התושבים את כוחות המשטרה.

כתוצאה מהלינץ’, סובל המתוקף מכאבים, מכות יבשות ואמטומות בפניו, ברגליו ובשאר מקומת בגוף.

בעקבות אירוע תקיפה של יהודי בחג הפורים האחרון ברובע המוסלמי שבעיר העתיקה, פונה עו”ד חיים בלייכר המייצג את המותקף מטעם ארגון חוננו אל מפקד מרחב דוד, נצ”מ חיים שמואלי, בבקשה לריכוז מאמץ לתפיסת החשודים והעמדתם לדין.

במכתבו, כתב עו”ד בלייכר כי טרם ידוע לו האם התוקפים נתפסו. כמו כן, כותב עו”ד בלייכר על כך שבמקום בו ארע המקרה אירעו בעבר אירועים דומים להחריד, מבלי שהתוקפים הועמדו לדין.

עו”ד חיים בלייכר מארגון חוננו: “מדובר במספר מקרים של ניסיון רצח, יש לחשוש כי מדובר בחולית טרור ולהפעיל חקירות שב”כ וחקירות צורך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות