“פתאום שמעתי בום, אש וחום נורא, הייתי בלחץ”: נס פורים בדרך הביתה

שלושה בני אדם נפצעו הערב באורח קל מבקבוק תבערה שהשליכו פלסטינים לעבר מכונית בין איתמר לאלון מורה • אחד הנוסעים: "ישנתי, פתאום שמעתי בום פסיכי, אש וחום נורא • ראש מועצת שומרון: "היה כאן נס פורים, אבל אנחנו לא מוכנים להמשיך להסתמך על ניסים"
אליעזר היון
י"ד אדר ב' התשע"ט / 21.03.2019 21:09

נס פורים תשע”ט: שלושה בני אדם נפצעו הערב (חמישי) באורח קל מבקבוק תבערה שהשליכו פלסטינים לעבר מכונית בין איתמר לאלון מורה.

במכונית נסעו תושבי אלון מורה ותלמידי הישיבה הגבוהה.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שוחח עם מח”ט שומרון אל”מ שגיב דהן וקיבל ממנו תדריך בטחוני על האירוע וכן שוחח עם אחד הפצועים שעדכן אותו לגבי המצב.

“היה כאן נס פורים, אבל אנחנו לא מוכנים להמשיך להסתמך על ניסים, רק לפני פחות משבוע איבדנו על כבישי השומרון חייל ואב ל 12 ילדים – ולא למדנו דבר. אנחנו ממשיכים לאבד את ההרתעה. יש להוריד את ראש הנחש, ולהפסיק לטפל בפיגועים באופן כירורגי, ונקודתי, אלא בראייה רחבה להכות ברשות הפלסטינית ובמעודדי ההסתה והפיגועים”.

איתמר ליפשיץ ובניה כהן, תלמידי הישיבה הגבוהה באלון מורה שנפצעו קל מזריקת בקבוק התבערה לעבר הרכב בו נסעו ממסיבות פורים לביתם מספרים: “ישנתי פתאום שמעתי בום פסיכי, אש וחום נורא, הייתי בלחץ, התחלתי לשלוף את הטלפון התקשרתי למוקד. היה לנו נס גדול שבקבוק התבערה פגע בחלק האחורי של הרכב והספקנו לברוח מהרכב”, אמר ליפשיץ.

בניה כהן שנפצע גם הוא בנסיון הפיגוע: “צריך למצות את הדין. ב”ה היה לנו נס גדול גדול. אם היה פוגע במקום אחר ברכב, לא היינו ניצלים. זה לא מונע את זה שצריך למצות את הדין עם המחבלים שניסו שוב לגזול חיי יהודים”.

הפצועים פונו לבית החולים בילינסון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות