זנדרברג: “ביבי הכניס ומרצ הוציאה” I הימין: נעצור את השתוללות הבג”ץ

שופטי בג''ץ פסלו את מועמדותו של בן ארי ואישרו את התמודדות בל"ד • איחוד מפלגות הימין: "עופר כסיף, טיבי וזועבי תומכי הטרור בפנים, אך בן ארי, יהודי ציוני שבניו משרתים בצה"ל, בחוץ. זהו ניתוק מוחלט מהעם" •שקד: "שופטי בג״צ קרעו את החבל, והפכו עצמם לגורם פוליטי"
אריה ריבקינד
י' אדר ב' התשע"ט / 17.03.2019 20:17

יו”ר מפלגת מרצ, ח״כ תמר זנדברג, בירכה על החלטת שופטי בג”ץ לפסול את מועמדותו של ד”ר מיכאל בן ארי מ’עוצמה יהודית’.

“ביבי הכניס ומרצ הוציאה. מי שמאמין בעליונות הגזע צריך להיות מאחורי סורג ובריח ולא בכנסת ישראל, וטוב שבית המשפט אמר את דברו באופן ברור.

“הניסיון של ראש הממשלה להכניס את הכהניסטים הוא עוד חוליה בשרשרת הגזענית והאפלה שנוצרה כאן בשנים האחרונות, וטוב שיש את מרצ ששוב עמדה מולו”, אמרה זנדברג.

מאיחוד מפלגות הימין נמסר בתגובה לפסילה: ”פסיקת בג”ץ- בושה וחרפה! אנחנו נעצור את ההשתוללות האקטיביסטית של הבג”ץ. זהו תיאטרון האבסורד בהתגלמותו, ותוצאה ידועה מראש של שופטים שטבעי יותר שיישבו בבית הדין של מרצ.

“עופר כסיף, טיבי וזועבי תומכי הטרור בפנים, אך בן ארי, יהודי ציוני שבניו משרתים בצה”ל, בחוץ. זהו ניתוק מוחלט מהעם. לא השופטים יקבעו לעם מי יהיו נבחריו! רק העם יקבע”.

עופר כסיף החד”ש אמר בתגובה: “כפי שהיועמ”ש כבר קבע קודם לכן, אין שום הצדקה לפסילתי ומדובר היה בניסיון פוליטי מביש של הכהניסטים בחסות נתניהו. על אף הניסיון לצמצם את המרחב הדמוקרטי ולהשתיק קולות התנגדות למשטר מפלה, אני אמשיך לדבר על סיום הכיבוש ולחתור לשלום ושוויון”.

שרת המשפטים, איילת שקד, תקפה את שופטי העליון: “שופטי בג״צ קרעו את החבל, והפכו עצמם לגורם פוליטי. החלטת בג”ץ לפסול את בן ארי ומאידך להכשיר מפלגות תומכות טרור היא התערבות בוטה ומוטעית בליבת הדמוקרטיה הישראלית, רמיסה של החלטת ועדת הבחירות.

“מחר בשעה 9:45 אפרסם את תכניתי להשלמת המהפכה המשפטית לקדנציה הבאה”, אמרה שקד.

שר החינוך ויו״ר הימין החדש, נפתלי בנט, הגיב: “בעוד שבג״צ פסל את חבר הכנסת מיכאל בן ארי שבניו משרתים בצה״ל, אותו בג״צ הכשיר מפלגה שחותרת תחת עצם קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ונותנת רוח גבית לטרור.

“שופטי בג״צ לא הותירו לנו ברירה אלא לפעול. לכן, אני מודיע כאן שמחר בשעה 09:45 בבוקר שרת המשפטים, איילת שקד, תציג את מלוא התכנית שלה להשלמת המהפכה השיפוטית, כדי להחזיר את המשילות למדינת ישראל וכדי שצה״ל יוכל לחזור לנצח מבלי כבלי בג״צ”.

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ אמר: “כשאין ציפיות אין אכזבות. הסוף של תיאטרון האבסורד הפוליטי הזה היה צפוי וידוע מראש. בג”ץ לא מפספס שום הזדמנות כדי להוכיח עד כמה הוא מנותק מהציבור ועד כמה הוא אינו ראוי לאמונו.

“ביום כזה שבו אנו קוברים שוב את מתינו, שופטי בג”ץ קובעים שתומכי טרור ששוללים את קיומה של מדינת ‏ישראל יכהנו בכנסת ישראל, אבל מיכאל בן ארי, שבניו משרתים ביחידות קרביות בצה”ל – לא.

“שום תעלול משפטי לא יכול להסביר את עיוות הדין האבסורדי הזה. את התשובה לבג”ץ יתן הציבור הישראלי בקלפי בעוד ועוד פתקים של ‘טב’ שיבהירו שלא בג”ץ יקבע לנו. העם יקבע ויחזיר את בג”ץ למקומו הטבעי”.

ש״ס בתגובה לפסילה: “הוכח שוב כי בג״צ נוטל לעצמו סמכויות יתר ומשבש את ההליך הדמוקרטי. זה מתחיל בהתערבות בוטה בענייני דת ומדינה והערב הוא פוסל אדם מלהעמיד עצמו לבחירות הציבור ונוקט איפה ואיפה בגלל שיקולים פוליטיים זרים.

“ש״ס תמשיך לפעול ולקדם את פיסקת ההתגברות שתרסן את האקטיביזם השיפוטי ותבטא נכונה את רצון העם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סלפי פורימי
    17/03/2019 22:52
    מרדכי היהודי
  1. מהמם: תמונת סלפי של זרש זנדברג עם המן בן המדתא אבן מאזן.
    רק אל תשכחו איך הסיפור נגמר במגילת אסתר.