בני גנץ: נדרשת פעילות התקפית • בנט: להתחיל לפגוע בראשי חמאס

התגובות במערכת הפוליטית לירי הרקטות לגוש דן • יו"ר מפלגת כחול לבן: "נדרשת פעילות התקפית שתשחזר את ההרתעה שנשחקה" • שר החינוך בנט: "מי שמוותר על טילים על שדרות, מקבל טילים על תל אביב"
דוד ליבוביץ
ח' אדר ב' התשע"ט / 14.03.2019 23:22

הירי לעבר גוש דן – התגובות: יו”ר מפלגת כחול לבן בני גנץ אמר הערב [חמישי] בעקות ירי הרקטות כי, “אירוע הירי למרכז בארץ הינו אירוע חמור והוא מצטרף לאירועים חמורים אחרים בדרום במהלך החודשים האחרונים”.

עוד הוסיף גנץ: “אנחנו מאמינים שנדרשת פעילות התקפית שתשחזר את ההרתעה שנשחקה”. גנץ הוסיף כי “לצידה של דרישה לתקיפות אופרטיבית נשאר ממלכתיים, נגבה את צה״ל בפעילותו, נעקוב אחרי תוצרי ההערכות הביטחוניות ונמשיך לעקוב אחרי התפתחות האירועים״.

שר החינוך ויו”ר הימין החדש, נפתלי בנט, אמר כי “מי שלא מטפל בבלוני תבערה יקבל טילים על שדרות ומי שמוותר על טילים על שדרות מקבל טילים על תל אביב”. בנט הוסיף כי הגיע הזמן להכריע את חמאס: “לא עוד התקפה על בסיסים ריקים אלא להכריע את חמאס ולפרז אותם מלפגוע בנו”.

בנט הוסיף כי בנוסף צריך להתחיל לפגוע בראשי החמאס ואמר כי ביום כזה הוא לא רוצה לתקוף את ראש הממשלה: “אנחנו מדינה אחת ואנחנו צריכים לפתור את הבעיה ביחד”.

שר הביטחון לשעבר, ח״כ אביגדור ליברמן, תקף בדבריו את מעבר הכסף לחמאס ואמר: ״רק השבוע אישרה הממשלה העברת עוד 20 מיליון דולר לחמאס. גם תשלום “פרוטקשיין” נוסף, לא מביא שקט. אלא להיפך, הוא גורר עוד פרובוקציות”. ליברמן הוסיף כי הוא קורא לממשלה לחזור לאלתר למדיניות הסיכולים הממוקדים ולהעניש את האחראים, “חייבים לגבות תשלום אישי מראשי הטרור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות