בנט: מפלגת הסטלנים, אל תבזבזו קולות • פייגלין: “סופג איומי רצח”

בוועידת כלכלת הדורות הבאים של The Marker לגלג בנט על 'זהות': "זה לא משנה אם יהיה ל'מפלגת הסטלנים' עוד 2 מנדטים או פחות, או עוד 2 מנדטים לליכוד. אל תבזבזו קולות על הליכוד ופייגלין" • יו"ר זהות: "יצרו נגדי קמפיין מטורף"
אריה ריבקינד
ה' אדר ב' התשע"ט / 12.03.2019 15:12

שר החינוך ויו״ר הימין החדש, נפתלי בנט, הצטרף בצהרים (שלישי), במהלך ועידת כלכלת הדורות הבאים של  The Marker, למתקפה על יו”ר מפלגת זהות, משה פייגלין.

בשיחה עם העיתונאי סמי פרץ, אמר בנט: “צריך לתת לנו מנדטים. זה לא משנה אם יהיה ל’מפלגת הסטלנים’ עוד 2 מנדטים או פחות, או עוד 2 מנדטים לליכוד. אל תבזבזו קולות על הליכוד ופייגלין״.

מוקדם יותר היום תקף יו”ר האיחוד הלאומי, את מפלגת ‘זהות’ והעומד בראשה – משה פייגלין.

בראיון שהעניק לרדיו ‘גלי ישראל’, אמר ח”כ בצלאל סמוטריץ׳: “הוא אדם חסר אחריות. מגולמן שמשחק אותה סטיב ג׳ובס נחמד במודעות. אם הוא אומר שהתנאי שלו להיכנס לממשלה זה להציף את רחובות ישראל בסמים – כי אין דבר כזה סמים קלים – אז כל עוד זה תלוי בי הוא לא יכנס לממשלה”.

סמוטריץ הוסיף: “אני לא מתכוון בשום אופן לזרום עם עגל הזהב הזה. אם יש כמה מסטולים במרצ שרוצים לפתוח את הבוקר עם ג׳וינט – שיצביעו לפייגלין. מעולם לא ניסיתי ג׳וינט, חס וחלילה”.

פייגלין עצמו הגיב בכנס לשכת סוכני הביטוח: “אני שמח שהליכוד מאמץ את שיטת השוברים שלנו בחינוך ואת הלגליזציה. אנחנו לא מפריחים ססמאות, אלא מייצרים תוכן ותקווה. יצרו נגדי קמפיין מטורף ואני סופג איומי רצח. אני מותקף גם מסמוטריץ וגם מזנדברג, כנראה שעשיתי משהו טוב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות