גבי אשכנזי מודה: אבי ניסנקורן הוא דמות בעייתית בעיני הציבור הבוחר

מועמד כחול לבן השיב לאישה שהביעה חשש שיו"ר ההסתדרות ישמש בעתיד כשר אוצר: "אנחנו מודעים לזה. את לא הראשונה ששואלת. אנחנו לא מתכוונים ליישם מדיניות של הסתדרות בכחול לבן"
חרדים 10
ה' אדר ב' התשע"ט / 12.03.2019 09:55

הרמטכ”ל לשעבר ובכיר מפלגת כחול לבן גבי אשכנזי, מודה כי המועמד אבי ניסנקורן – הוא דמות בעייתית בעייני ציבור הבוחרים.

בתכנית ‘בוקר טוב ישראל’ בגלי צה”ל הובאו הבוקר (שלישי)  הקלטות בהן נשמע אשכנזי משיב לאישה בקהל, במהלך כנס של המפלגה בראשון לציון.

האשה טענה כי היא חוששת להצביע לכחול לבן, בשל העובדה שהיא אינה מעוניינת שיו”ר ההסתדרות ישמש בעתיד כשר אוצר.

אשכנזי השיב לה: “אנחנו מודעים לזה. את לא הראשונה ששואלת. אנחנו לא מתכוונים ליישם מדיניות של הסתדרות בכחול לבן. אנחנו לא מתכוונים שבכחול לבן, וגם ניסנקורן לא מתכוון – שתהיה כאן תרבות של הוועדים”.

אשכנזי הגיב גם לתמלילים שנחשפו אמש בחדשות 12, מהם עולה מאבקו מול שר הביטחון דאז, אהוד ברק.

“מלכלכים אותנו. מוצאים עוד כל מיני הקלטות מלפני עשור, אצלי ההקלטות נשמרו כשבצד השני אצל שר הביטחון, באופן מוזר – אחת נשברה, אחת נשרפה, אחת רוסקה ומוציאים את הדברים מהקשרם. זה לא נעים, זה מביך אבל אני יודע את האמת. אני פשוט יודע את האמת. ואני במרחב הפרטי שלי, בלשכה שלי כשאני מדבר עם חברים שלי. זה כמו האוהל שלי. אז לפעמים אמרתי בעידנא דריתחא גם דברים לא נעימים”, הודה.

מכחול לבן נמסר בתגובה: “אבי ניסנקורן הוא מנהיג חברתי חשוב שהוביל לעליית שכר המינימום, לשילוב עובדים עם מוגבלויות ולעיגון זכויות עובדי השמירה והניקיון. מדובר במנהיג אחראי, שבתקופתו לא היו שביתות גדולות במשק. כחול לבן דוגלת בכלכלת שוק חופשית אך כזו שבסופו של יום רואה את האזרח במרכז ואת השירותים הציבוריים הבסיסיים שהוא זכאי להם – חינוך, רפואה ורווחה”.

במפלגה הוסיפו: “שיתוף הפעולה בכחול לבן מצוין וקיימת הערכה רבה בין אשכנזי לניסנקורן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות