“הקמפיין עבד מצוין עד שהגעתם”: כיפופי ידיים בין אנשי לפיד וגנץ

הירידה בסקרים וחוסר הסכמה בין יועצי בני גנץ ויאיר לפיד, הובילו לחילופי האשמות בתוך המפלגה • אנשי יש עתיד לאנשי גנץ: "קמפיין הבחירות לא חד ואינו אפקטיבי" • למרות המצע, חילוקי דעות מהותיים בין מועמדי המפלגה הבכירים
חרדים 10
ג' אדר ב' התשע"ט / 10.03.2019 21:38

 בעקבות הירידה בסקרים: שלושה שבועות לאחר האיחוד בין יש עתיד לחוסן לישראל וכבר צצים דיווחים על כיפופי ידיים וחילוקי דעות בצמרת כחול לבן  – בין אנשי לפיד לאנשי גנץ, ובין היועצים ואנשי המקצוע משני הצדדים.

לפי דיווח של רביב דרוקר וספי עובדיה ב’חדשות 13′, ביטוי לחילוקי הדעות בין הצדדים ניתן היה לראות באחת הישיבות שהתנהלו לאחרונה במפלגה, כאשר אנשי יש עתיד אמרו לאנשי גנץ כי קמפיין הבחירות “לא חד ואינו אפקטיבי”.

בתגובה השיבו אנשי גנץ: “הקמפיין עבד מצוין עד שהגעתם”.

במפלגת כחול לבן הכחישו את הידיעות על חילוקי דעות בתוך המפלגה: “יש יחסים מעולים ועבודת צוות בין המנהיגים ובין היועצים וניתן לראות את התוצאות בשטח – תוך זמן קצר הפכה כחול לבן למפלגה הגדולה ביותר”.

לפי ‘חדשות 13’, גם לאחר שבשבוע שעבר פורסם סוף-סוף המצע של מפלגת כחול לבן, נראה שקיימים חילוקי דעות מהותיים בין מועמדי המפלגה הבכירים, שחלקם מחזיקים בדעות ימניות מבחינה מדינית-ביטחונית, ואחרים בדעות השייכות לצד השמאלי של המפה הפוליטית.

במקביל פורסם כי הרמטכ”ל לשעבר ומספר 4 ברשימה, גבי אשכנזי, מעוניין להיות שר התשתיות וחבר בקבינט המדיני ביטחוני – אם כחול לבן תרכיב את הממשלה הבאה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות