אורלי לוי-אבקסיס: בני גנץ שיקר, הפערים לא היו ניתנים לגישור • צפו

יו"ר גשר ב'פגוש את העיתונות' על הסקרים: בשטח רואים דברים אחרים מבסקרים - חצי מהציבור עדיין לא החליט למי הוא מצביע" • עלכחלון: "לא בא ממקום חברתי, במבחן התוצאה - הוא הרסני" • כולנו: "חבל שהכשלון בסקרים גורם לאורלי להכפיש לכל עבר"
חרדים 10
ג' אדר ב' התשע"ט / 09.03.2019 22:39

ח”כ אורלי לוי אבקסיס, המדשדשת בכל הסקרים מתחת לאחוז החסימה, אמרה הערב (מוצ”ש) בריאיון שהעניקה ל’פגוש את העיתונות’ כי “גשר תהיה בכנסת הבאה”.

ומה עם הדשדוש שלה בסקרים? “הסקרים זה בידור להמונים, אין לנו באמת איך לדעת מה יקרה בסוף, בשטח רואים דברים אחרים מבסקרים בטלוויזיה – חצי מהציבור עדיין לא החליט למי הוא מצביע”.

בתחילת הריאיון התייחסה לוי למשא ומתן שניהלה עם בני גנץ והסבירה מדוע הוא נכשל. “בסופו של דבר הפערים לא היו ניתנים לגישור”, אמרה.

היא הוסיפה ועקצה את יו”ר כחול לבן: “נושא האמינות הוא נושא שחשוב לי ומבחינתי קשה לעבור עליו לסדר היום”.

לדבריה, עדיין יש סביב כחול לבן של גנץ ולפיד אבק כוכבים – וכשהוא ישקע, “האזרחים יחזרו למי שמדבר אליהם”.

היא הבהירה: “היו אירועים ששינו את סדר היום, גנרלים חדשים והיועץ המשפטי. בתווך, שכחו את האזרח ואת הנושאים שחשובים לו”.

גשר ולוי רצים על המשבצת החברתית, המשבצת של ‘כולנו’ ומשה כחלון. לוי תקפה: “ההבדל בינו לביני הוא לא שהוא לא בא מהמקום החברתי. הוא השתדל, אבל במבחן התוצאה – הוא הרסני”.

לוי הבהירה שאינה פוסלת לשבת בממשלה הבאה, בראשות נתניהו או גנץ: “כשאתה נעמד מול מישהו שמכוון להיות ראש ממשלה, הוא משקר אותך בארבע עיניים – זה פוליטיקה ויש את זה בימין ובשמאל”.

עם זאת, “אני לא הולכת איתם לדייט או לחתונה, הפרסונה לא מעניינת אותי. התוכן – מי שיקבל את מצע המפלגה שלנו ואת הדרישה לתוכנית לאומית, איתו נלך”.

ממפלגת ‘כולנו’ נמסר בתגובה לחדשות 12: “חבל שהכשלון בסקרים גורם לאורלי להכפיש לכל עבר. העובדה שאינה עוברת את אחוז החסימה אינה סיבה לאבד דרך ארץ”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות