הגר”מ מאזוז: תביאו עוד 10 אלף תומכים, כדי להגיע ל-100,000

מנהיגה הרוחני של מפלגת 'יחד' הסביר אמש בכינוס פנימי עם מקורביו מה הוביל להחלטה לרוץ לבד וקרא: "לקחת חלק ב'מיזם שרי המאות', שכל אחד יביא 100 תומכים לפחות" • והאם לשכת ראש הממשלה מפעילה לחץ על אלי ישי לפרוש ו"רצה לכלי התקשורת עם סיפור" על 'תכנית הצלה'
אריה ריבקינד
א' אדר ב' התשע"ט / 08.03.2019 11:47

אמש (חמישי) התקיים בבית מדרשו של הגר”מ מאזוז, ראש ישיבת ‘כיסא רחמים’ ומנהיגה הרוחני של ‘יחד’ כינוס פנימי ומצומצם לרבני הקהילות, מי שמוגדרים ‘תלמידי הרב’, בהשתתפות יו”ר תנועת ‘יחד’,  אלי ישי.

לפי מקורביו, “במהלך הכינוס פרס ראש הישיבה את הסיבות וההכרח לריצה בבחירות אלו, וסיפר על כל מה שהתחולל במהלך החודשים האחרונים – עד להחלטה לרוץ בנפרד”.

בהודעה מ’כיסא רחמים’ נאמר כי “במהלך דבריו קרא הרב לכל אחד משומעי לקחו לקחת חלק ב’מיזם שרי המאות’, במסגרתו כל אחד יביא 100 תומכים לפחות בכדי להגדיל את כח התורה”.

בהודעה נאמר עוד: “אם לא היו רודפים את ‘יחד’ בבחירות הקודמות, היה עוד 4 מנדטים לשומרי התורה, ולא היינו מגיעים למצב כזה, שהכותל, השבת, וקדשי ישראל הופקרו. הרב ביקש להשתדל ולהתאמץ להגיע עד שבוע הבא לעוד 10 אלף תומכים בכדי להגיע ל-100,000.

“בסוף דבריו בירך הרב את המשתדלים לחיזוק התנועה הקדושה: ‘כל אלה ששומעים לקול התורה, והם מוסיפים עוד קולות ועוד נפשות ועוד מצביעים לתנועת יחד בראשות רבי אליהו ישי שיחיה, שה’ ימלא שכרם, וימלא משאלות לבם לטובה, בריאות איתנה עושר ואושר וכבוד ויתקיים בהם מה שנאמר באברהם: ‘אחד היה אברהם וירש את הארץ’, כשאדם הולך בדרך טובה לא יעמוד בפניו אף אחד, כולם אפס ותוהו”.

 מי לוחץ לפרוש?

ב’מקור ראשון’ דווח הבוקר, כי אנשי מפלגת יחד פנו בימים האחרונים, במסגרת מה שהעיתון מכנה ‘תוכנית הצלה’ – לאנשי ‘כולנו’ ו’איחוד מפלגות הימין’,  בניסיון להכריז על תמיכתם באחת המפלגות, בתמורה להבטחה לתפקיד שר מטעמן שיוקצה לאלי ישי.

העיתונאית שרית אביטן כהן מציינת כי למרות שאיחוד המפלגות לפני הגשת הרשימות לא צלח, פנו השבוע אנשי המפלגה ואישים בחצר הרב מאיר מאזוז לבכיר בבית היהודי והציעו לו שהמפלגה תסיר את מועמדותה ותכריז על תמיכה באיחוד מפלגות הימין, וזאת בתמורה לתפקיד שר.

הרב מאיר מאזוז

בכינוס אמש, בבית מדרשו של הגר”מ מאזוז. צילום: באדיבות כיסא רחמים

לפי הדיווח, “הבכיר סירב להצעה מאחר שבבית היהודי לא מאמינים שהיא תועיל להם אלקטורלית. לטענתם, הם חוששים שהמצביעים, למרות הקריאה של ישי, יסרבו לתמוך במפלגה בקלפי והקולות יזלגו למחוזות אחרים”.

לפי ‘מקור ראשון’, אנשי ‘יחד’ ניהלו מגעים גם עם כולנו, והציעו את אותה ההצעה. “בכולנו דווקא הביעו עניין בתמיכה הנוספת למפלגה, אך התקשו להיענות בחיוב לדרישות ליישר קו בנושאי דת ומדינה”.

בסביבתו של אלי ישי הכחישו את הפרטים. “בלשכת ראש הממשלה מפעילים לחץ על אלי כדי שיפרוש, וחלק מהלחץ זה לרוץ לכלי התקשורת ולמכור להם את הסיפור הזה”, אמרו ל’מקור ראשון’.

לדבריהם, “הייתה פנייה מצידו של הרב פרץ אלינו לנסות להחזיר את הגלגל אחורה, זה הגיע למנכ”ל המפלגה ולא התקדם משם”.

מקור בסביבתו של ישי אמר: “עוד לא התחלנו קמפיין, נתחיל ביום ראשון ונראה את הסקרים משתנים. גם בפעם הקודמת היינו עם אפס מנדטים בהתחלה. אני לא מאמין לליברמן, כחלון או סמוטריץ’, שישב עם נתניהו כשפינה יישובים. כולם ימין אינטרסנטי, אנחנו הימין האמיתי. לנו יש דרך ועקרונות, ולכן אנחנו גם רצים באופן עקרוני”.

מאיחוד מפלגות הימין נמסר בתגובה ל’מקור ראשון’: “יש לנו כבוד והערכה רבים מאוד לרב מאזוז ולאלי ישי, וצר לנו שהחיבור בינינו לא צלח. כך או כך, אנחנו מרגישים קרובים מאוד לעמדותיו הערכיות של הרב מאזוז, ונשתדל לייצג אותו נאמנה בכנסת ובממשלה ולהיות כתובת שתיתן מענה לכל צורך של תלמידיו, עם או בלי חיבור פוליטי”.

מכולנו לא נמסרה תגובה.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דורעי בפאניקה עם ראש הממשלה עובדים שעות נוספות להקטין את הכח שלנו, באש ובמים רק יחד
    08/03/2019 13:47
    אלי ישי אחריך באש ובמים
  1. לא נבחר בשום מפלגה, כולם עוקרי תורה, מוכרי הכותל והשבת, רק יחד של אלי ישי.

    ובשם ה’ נעשה ונצליח

  2. מרן הסביר בכנס איך דרעי סובב אותו בכחש ומרמה. כנסו
    09/03/2019 21:31
    ישראל
  3. אני מאשים!!

    לא נמחל ולא נסלח לדרעי שסובב בכחש את הרב מזוז!!

    שבועיים וחצי היה מתקשר הבצל בעצמו לרב עידן, ראש כולל של כסא ורחמים, היה בקשר איתו פעמיים שלוש בכל יום ויום.

    סחב את הזמן, וכמו לבן “החליף את משכורתי עשרת מונים” – מאה פעמים. עד שהגיעו לכדי סיכום, שיהיו 2 נציגים לרב מאזוז במקומות ריאליים בשס, ותפקיד חשוב לאלי ישי מחוץ לכנסת. ראש הישיבה הסכים גם לזה למען השלום…

    אבל ביום האחרון להגשת הרשימות, שלח ניצוץ לבן הארמי את הרב דוד יוסף למרן הרב מאזוז, ושם חזר בו מכל הסיכומים. לא מוכן לתת שום דבר לאלי ישי, גם לא מחוץ לכנסת. לא מוכן לתת אפילו נציג אחד לרב מאזוז, רק צביקה כהן מירושלים, שהוא אחד מהדרעונים, הוא יחשב כנציג כסא רחמים. בושה וחרפה!!!!!

    הכלב הרע הזה, מהיום הראשון הוא לא התכווין לתת כלום לרב מאזוז. הוא רק רצה שלא ילכו עם הבית היהודי, ובכוונה הטעה את מרן רב מאזוז שיחשב שהדיבורים רציניים, ולא יסגור עם האיחוד או עוצמה וכדומה. גם כל הסיפור של המפץ החרדי נועד כדי להטעות את אלי ישי, שלא יסגור עם האיחוד הלאומי או עוצמה יהודית או הבית היהודי, כאילו הוא נכנס בתוך האיחוד הזה.

    הוא חשבה לרעה אלוקים חשבה לטובה. אנחנו נעבוד בכל הכח, ולא נקבל רק מקום או שניים באיחוד מפלגות הימין, אלא נכניס ארבעה או חמישה מנדטים, סולת נקייה, נציגים שכולם נשמעים לדעת תורה של מרן הרב מאזוז שליט”א.

    אנחנו נכנס לכנסת ולממשלה, וניצוץ לבן הארמי יכנס לכלא, עוד השנה, אמן.