“אני מדבר מהלב, לא כמו צנון”: צפו בשידור חי מנאומו של נתניהו

36 יום לפני הבחירות: אירוע השקת הקמפיין של הליכוד לבחירות לכנסת ה-21 • ראש הממשלה, שנאומו נפסל לשידור חי בטלוויזיה, נושא דברים
חרדים 10
כ"ז אדר א' התשע"ט / 04.03.2019 20:18

מפלגת הליכוד השיקה הערב (שני) באופן רשמי את קמפיין הבחירות שלה לבחירות לכנסת ה-21.

לפני הנאום, נתניהו ורעייתו שרה לחצו ידיים עם גדעון סער – והקהל הריע.

“פה אין תסריטים, פרוטוקלים, קבוצות מיקוד. אתם יודעים למה? כי אתם, אנחנו, מדברים מהלב, לא מאיזה תסריט שהכניסו לי לפה כמו צנון”, עקץ נתניהו את גנץ.

נתניהו אמר: “יש כאן התגייסות שלא הייתה כמוה של השמאל והתקשורת. הם יודעים שמול ההישגים הכבירים שלנו, הם לא יכולים לנצח אותנו במשחק הוגן. אז הם משחקים משחק בלתי הוגן.

“ראשית, הם מנסים להוציא אותי מהמגרש, כדי שהליכוד והימין יפלו מהשלטון. אבל זה לא ילך להם. ראיתם לבד: לא היה שום דבר חדש בהאשמות הסרק נגדי.

“עוד לפני שהצגתי את האמת – מגדל הקלפים החל לקרוס, וכשתהיה לי ההזדמנות להציג את העובדות, הוא יקרוס כליל. אבל זה יקרה רק אחרי הבחירות. בינתיים יש סכנה אמיתית שכמה מתומכינו יישארו בבית או לא יצביעו לליכוד. מי שנשאר בבית, מי שמעביר את תמיכתו למפלגה אחרת, מי שמצביע ללפיד וגנץ, מי שמקטין את הליכוד – צריך לדעת שהוא מעלה את השמאל לשלטון. אסור לתת לזה לקרות. כי רק ליכוד גדול ינצח את השמאל”.

נתניהו פנה למצביעי הימין: “ארבע שנים אתם יושבים בבית ושומעים ערב-ערב את שידורי התעמולה נגדנו בטלוויזיה. אותה שטיפת מוח, ערב-ערב. כמה זה מוטה. כמה זה מסולף. אני יודע כמה זה מקומם אתכם.

“אבל אחת לארבע שנים יש לכם הזדמנות לתת תשובה מוחצת לפרשנים, לכתבים, לשדרני התעמולה של השמאל: זה לא יעזור לכם. אתם לא תחליטו, אנחנו נחליט. העם יחליט”.

יו”ר ועדת הבחירות, השופט חנן מלצר, קבע זמן קצר לפני תחילת האירוע כי נאומו של נתניהו ישודר במהדורות הטלוויזיה בהשהיה של 10 דקות.

במהלך זמן זה, העורכים של הגופים המשדרים יעיינו בדברים ויכריעו אם מדובר בחדשות או בתעמולת בחירות.

ההחלטה ניתנה בתגובה לעתירה שהגישה מפלגת העבודה.

נתניהו, בתגובה, הזמין ברשתות החברתיות את הציבור לצפות בנאומו בפייסבוק בלי דיליי: “כל ערב ערוצי התעמולה של השמאל נותנים במה מלאה למפלגת השמאל של לפיד וגנץ. רק במקרה של הליכוד זה ‘תעמולת בחירות’. הצטרפו לנאום המלא שלי כאן בפייסבוק בשעה 20:00 – בלי דיליי ובלי צנזורה‬!”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות