צפו: חילוץ דרמטי של נהג שנלכד בשיטפון בעמק הארזים בירושלים

הנהג, צעיר בן 21, היה לכוד שעות ארוכות על גג רכבו • נהג נוסף, גבר כבן 50 שנלכד גם באותו אזור, פונה לבית החולים במצב יציב כשהוא סובל מהיפותרמיה
חיים טוויל
כ"ג אדר א' התשע"ט / 28.02.2019 13:14

גבר בשנות ה-20 חולץ היום (חמישי), לאחר שנלכד על גג רכבו בשיטפון  בשיטפון בנחל שעלה על גדותיו בעמק הארזים בירושלים.

הנהג היה לכוד במשך שעות ארוכות על גג רכבו, עד שחולץ בתום מאמצים רבים של כוחות משטרה וכיבוי.

ממד”א נמסר כי נהג נוסף שנלכד ברכבו באזור עמק הארזים בירושלים, גבר כבן 50, בשלב כלשהו נפל למים. הוטא חולץ מהמיםופונה לבית החולים שערי צדק בירושלים, כשמצבו יציב והוא סובל מהיפותרמיה.

פרמדיק מד”א אילן גור אמר על החילוץ: “מדובר באירוע מורכב, הדיווח שקיבלנו בתחילה היה על שני נוסעי רכב שנסחפו ועלו על הגג. בשלב מסוים אחד נפל למים וחולץ. אנחנו מעניקים לו טיפול רפואי”.

צילום: מדברים תקשורת

חובשים ופראמדיקים של מד”א פינו לבית החולים שערי צדק את הצעיר, במצב יציב עם היפותרמיה.

פראמדיקית מד”א עמית לוי סיפרה: “לשמחתנו סוף טוב לדרמה הארוכה שהיינו עדים לה בשעות האחרונות. לאחר חילוץ דרמטי וממושך של הכבאים הוציאו אלינו צעיר בהכרה מלאה, לאחר שהיה לכוד במשך זמן רב על גג רכבו בזרם האדיר של הנחל.

הכבאים שפעלו במקום בנחישות העבירו אותו אלינו. היינו ערוכים עם הניידת טיפול נמרץ מחוממת וציוד לטיפול בהיפותרמיה ולאחר בדיקה קצרה בשטח פינינו אותו לבית החולים כשהוא במצב יציב וקל. לשמחתנו האירוע הדרמטי שיכל להסתיים באסון הסתיים בשני נפגעים קל בלבד”.

משערי צדק נמסר: לשערי צדק פונו שניים שחולצו מהשטפון בנחל ארזים –  אחד בן 21 במצב קל, והשני בן 51 במצב  בינוני. שניהם בהכרה.

לוחמי האש ויחידת היל”מ של כבאות והצלה ירושלים, מבצעים סריקות בתוואי הנחל השוצף, בכדי לשלול הימצאותם של לכודים נוספים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות