רגב: ‘מצפה שיחקרו אותו’ I לשכתה ידעה על טענות ההטרדה נגד גנץ

תגובה בפייסבוק של דובר שרת התרבות חשפה כי אנשי לשכתה ידעו על התלונה המתוכננת בדבר הטרדה מצד גנץ • בלשכת השרה אישרו כי סייעו לג'ייקובס להגיע לתקשורת כדי לפרסם את סיפורה, אך הכחישו כל קשר אישי עמה • כחול לבן דורשים לפתוח בחקירה
חרדים 10
כ"ג אדר א' התשע"ט / 28.02.2019 10:49

אנשי לשכתה של שרת התרבות והספורט מירי רגב היו בקשר בחודש האחרון עם נאווה רון ג’ייקובס, הישראלית המתגוררת בניו יורק שהעלתה אתמול פוסט בפייסבוק בו טענה כי בני גנץ הטריד אותה בעת היותה נערה בת 14, בכפר הירוק. כך דווח היום (חמישי) בוואלה.

לפי הדיווח, בלשכה אף סייעו לה להגיע לתקשורת, כדי שתפרסם את סיפורה.

ב-31 בינואר – לפני כמעט כחודש – דוברה של השרה רגב, אלי סבתי, כתב תגובה לפוסט של ‘חוסן לישראל’ בפייסבוק, ממנה עולה כי ידע על הדברים לפני פרסומם.

בתגובה לפניית וואלה נמסר מלשכתה של רגב: “אין לשרה רגב ולצוות לשכתה כל קשר אישי עם הגברת ג’ייקובס”.

עם זאת, התגובה מאשרת מעורבות של אנשי הלשכה של רגב וסיוע לג’ייקובס ליצור קשר עם התקשורת כדי לפרסם את סיפורה.

במפלגת כחול לבן אמרו אתמול כי “מדובר בשקר מוחלט” ורמזו כי מי שעומד מאחורי הפרסום הוא הליכוד. “ההסתה הפוליטית חצתה גבולות. האירוע מטופל ברמה המשפטית”, נמסר אתמול מכחול לבן.

בליכוד מסרו בתגובה לדברים: “הליכוד אינו קשור לפרסום המדובר על בני גנץ ברשתות החברתיות”.

ממפלגת כחול לבן נמסר בתגובה לחשיפת הקשר בין לשכת השרה מירי רגב לתלונה: “חשיפת הקשר בין לשכת מירי רגב לתלונת השווא של נאוה גייקובס מחייבת חקירה פלילית מידית. יום אחרי השימוש בדמם של חללי צה”ל לצרכי קמפיין נתניהו, מתבהרת עלילת דם נוספת העושה שימוש בקורבנות הטרדה כדי לטפול תלונת שווא תוך ניצול המתלוננת.

“גורמי האכיפה מחויבים לשים קו אדום בוהק מול עיניהם של רגב ושותפיה ולהעמידם לדין אם יתברר שהיו שותפים לעלילה. אי אפשר יהיה לטעון שוב שזו טעות של עורכים – יש כאן שיטה של נתניהו-רגב שאין בה שום גבול ושום דבר קדוש למעט הישרדותם הפוליטית. אנחנו מאמינים שהציבור יוכיח להם שנמאס כבר משיטת נתניהו-רגב”.

השרה מירי רגב עצמה הגיבה: “שפונות נשים לשלי יחימוביץ’ ומרב מיכאלי הכל בסדר. שפונות נשים למשרד שלי אתם מצפים שאנתק את הטלפון? אני מצפה שיחקרו את גנץ על ההתנהלות שלו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פוליטיקה ורדיפת כוח משחיתה
    28/02/2019 11:37
    אוהב עמי
  1. רגב ממש אבל ממש רוצה שלטון. בכל מחיר!!!!