“תשתוק כבר” • עוד קטטה בטוויטר בין יאיר נתניהו לנכדו של יצחק רבין

נכדו של רבין צייץ: "תזכורת: ביבי הולך לכלא" • נתניהו הבן החזיר לו: "סבא שלך היה אמור ללכת לכלא. סבתא שלך עשתה סיורים בביתה לעיתונאים, והשוויצה במתנות ממנהיגי עולם אותן היא לקחה לביתה בניגוד לחוק. תשתוק כבר"
אבי כץ
כ"ג אדר א' התשע"ט / 27.02.2019 22:34

עוד קטטה בטוויטר: קרב ציוצים התפתח היום (רביעי)  בין נכדו של יצחק רבין ז”ל ובנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

הנכד יונתן בן-ארצי התחיל כאשר צייץ: “כל מה שביבי רוצה זה שתדברו על סרטוני ההפחדה וההסתה שלו, כדי שלא תדברו על זה שהוא הולך לכלא. אז תזכורת: ביבי הולך לכלא!”

בתגובה צייץ יאיר נתניהו: “סבתא שלך עשתה סיורים בביתה ברמת אביב לעיתונאים, בהם היא השוויצה במתנות ממנהיגי עולם אותן היא לקחה לביתה בניגוד לחוק במקום להחזיר למדינה. סבא שלך היה אמור ללכת לכלא על הרצאות לא חוקיות בזמן שהיה מוצב בוושינגטון וחשבונות הדולרים, אבל סגר את זה בשקט עם אהרון ברק. תשתוק כבר”.

אין זו הפעם הראשונה שהשניים מתקוטטים בטוויטר.

לפני מספר ימים צייץ בן ארצי: “גנץ חשף אמש את הבלוף שאנשי הצבא הוותיקים מכירים היטב: ביבי הוא פחדן. היה החייל הפחדן מכולם ולוחם בינוני במקרה הטוב. ביחידה כולם מכירים את הסיפורים: מהקפיצה מהסירה באמצע פעילות מבצעית כי פחד שיורים עליו (אש כוחותינו) ועד לרשלנות שהביאה לגילוי כוחות”.

יאיר נתניהו השיב לו: “סבא שלך הוא זה שברח והתמוטט בכל קרב (במיוחד מלחמת ששת הימים) – חוץ מבאלטלנה, שם הוא פיקד בגאווה על רצח של ניצולי שואה שניסו לשחות לכיוון החוף, רק בגלל שהם ימניים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות