‘יצא מכל פרופורציה’ • התביעה של סגל: לאור שכר את ד”ר וינרוט ושות’

הפובליציסט יצחק לאור, שנתבע על ידי הפרשן הפוליטי עמית סגל תביעת לשון הרע, שכר את משרד ד"ר וינרוט ושות' כדי להתגונן • עורכי הדין: "אף אחד לא טעה לחשוב כתוצאה מהפוסט, שעמית סגל הוא צורר היהודים"
אבי כץ
כ"א אדר א' התשע"ט / 26.02.2019 12:25

הפובליציסט יצחק לאור, שנתבע על ידי הפרשן הפוליטי עמית סגל תביעת לשון הרע, שכר את משרד ד”ר וינרוט ושות’ כדי להתגונן מול התביעה נגדו.

עורכי הדין ד”ר יחיאל וינרוט ואושר רובינגר ממשרד ד”ר יעקב וינרוט ושות’: “התביעה פורסמה בראש חוצות מבלי שמר לאור ראה אותה. ללמדך מה מטרתה האמיתית של התביעה.

“בנסיבות אלה וכשטרם ראינו את התביעה, לא נתייחס לגופה. נאמר רק, כי צר לנו שעיתונאי מכובד בחר לעשות שימוש בכלי של תביעת לשון הרע נגד מר לאור, במיוחד כשהאחרון התנצל והסיר את הפוסט מיוזמתו לאחר מספר דקות”.

לברי עורכי הדין, “הדברים יצאו מכל פרופורציה וברור שאף אחד לא טעה לחשוב כתוצאה מהפוסט, שעמית סגל הוא צורר היהודים. נזכיר גם כי מר סגל כינה לאחרונה מפלגה בישראל בשם מפלגת טרור, ולכן רגישותו לדברים שאמר לאור מעוררת פליאה”.

כפי שדווח בחרדים 10, הפרשן הפוליטי עמית סגל הגיש אתמול לבית משפט השלום בהרצליה תביעת לשון הרע על סך 140,059 ש״ח נגד בכיר ‘הארץ’ עד לאחרונה, יצחק לאור,  סופר ומשורר המזוהה עם חוגי השמאל הקיצוני, שכינה אותו בפייסבוק: ״א. היטלר״.

סגל צייץ בחשבון הטוויטר שלו: “הגשתי הבוקר לבית המשפט השלום בהרצליה תביעת לשון הרע על סך 140,059 ש״ח נגד בכיר ‘הארץ’ עד לאחרונה, יצחק לאור, שכינה אותי שלשום בפייסבוק ‘א. היטלר'”.

הוא הוסיף: “הגיע הזמן לשים קץ אחת ולתמיד לתופעה בזויה שהפכה לשיגרה. כאן לא ישוו יותר יהודים לנאצים. מי שישווה – ישלם, והרבה”.

את התביעה כתב וינהל עו״ד ד״ר ישגב נקדימון.

בימים האחרונים נתון סגל תחת מתקפה חריפה מצד שורה של כותבי מאמרים בעיתון ‘הארץ’, בעקבות הצגת עמדותיו.

בשורת המאמרים הללו הותקף סגל, תוך שהכותבים מאזכרים את עובדת חברותו של אביו של סגל, העורך הראשי של ‘מקור ראשון’ חגי סגל, במחתרת היהודית שפעלה בראשית שנות השמונים, כשעמית היה ילד בן שנתיים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    סגל עיתונאי חצר של ביבי
    04/03/2019 00:41
    משה רוט
  1. גדל בבית של איש מחתרת,כמו שעיתונאי פלסטיני יגדל בבית של בכיר חמאס