4200 אירו ברכבת: מתנת החתונה של סבאסבתא מצרפת לנכד ניצלה

זוג תיירים מצרפת איבדו ברכבת 4,200 אירו שהיו מיועדים לחתונת נכדם • מנהל המשמרת בתחנת הרכבת בחיפה יצא למבצע חיפוש • זה נגמר בברכת: "לה איתק ארדה יבניני"
שלמה בן חיים
כ"א אדר א' התשע"ט / 26.02.2019 11:04

בני זוג יהודים מבוגרים, תיירים מפריז, התפרצו אתמול (שני) למשרדו של מנהל המשמרת בתחנת הרכבת חיפה מרכז השמונה, וסיפרו כי איבדו תיק ובו 4,200 אירו – בעת שהיו בדרכם לבקר את בתם, עולה חדשה מצרפת, המתגוררת בנתניה.

הכסף היה מיועד לחתונת נכדם שתתקיים בעוד מספר ימים.

מנהל המשמרת, מאיר אברג’יל, יצא למבצע חיפוש נרחב, והשתמש בכל מערכות התקשורת הרכבתיות, לכדי לפנות כל הפקחים וצוותי התחנות באזור הצפון.

לאחר מספר דקות אותרה האבידה ברציף תחנת חוצות המפרץ, שם עלה הזוג.

הכסף הועבר תחת שמירה אל תחנת חיפה מרכז השמונה ונמסר לזוג.

“אנחנו תושבי פריז שמגיעים לביקור קבוע בישראל מידי כמה חודשים, ומתאכסנים בקריית אתא”, סיפר אברהם תורג’מן. ”אתמול בבוקר יצאנו בדרכנו לנתניה, להביא את מתנת החתונה לנכדי, עולה חדש מצרפת. בדרך גילינו שהכסף אבד ומיד ירדנו בתחנת חיפה מרכז השמונה ודיווחנו למנהל המשמרת, שעשה הכל כדי לאתר את האבידה ולהחזיר אותה אלינו. אני מודה לצוות הרכבת על שהציל את מתנת החתונה”.

מנהל המשמרת מאיר תורג’מן סיכם: “אני שמח שעלה בידי לאתר ולהציל את מתנת החתונה. התרגשתי יותר מהכל כאשר הזוג בירך אותי ברכה מיוחדת במרוקאית: לה איתק ארדה יבניני, שפירושה שתהיה בריא ויתגשמו כל משאלותיך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות