ליברמן: “מהמר שגוש הימין יקבל בבחירות לפחות 64”

יו"ר 'ישראל ביתנו', ח"כ אביגדור ליברמן, שמדשדש בסקרים סביב אחוז החסימה: "מעריך שיהיו קשיים בהרכבת הממשלה" • על מפלגת כחול לבן של גנץ-לפיד: "לא אשב בשום אופן בממשלה של גנץ" • ''אין כיום הבדל גדול בין מפלגת הליכוד למפלגת כחול–לבן"
אריה ריבקינד
כ' אדר א' התשע"ט / 25.02.2019 16:07

יו”ר ‘ישראל ביתנו’, ח”כ אביגדור ליברמן, העריך היום (שני), באירוע בחירות בגני תקווה, כי הימין יקים את הממשלה הבאה, אחרי ה-9 באפריל.

“אני מהמר שגוש הימין יקבל בבחירות לפחות 64 מנדטים, אך מעריך כי יהיו קשיים בהרכבת הממשלה”, אמר ליברמן.

יו”ר ישראל ביתנו התייחס למצב בדרום ואמר: “העימות הבא בעזה הוא בלתי נמנע. על כל יום שעובר נשלם מחיר כבד. הגענו למצב של אין ברירה. אני רוצה לחזור להיות שר הביטחון”.

על מפלגת כחול לבן אמר: “לא אשב בשום אופן בממשלה של גנץ”.

מוקדם יותר היום, באירוע של רשת מגדלי הים התיכון, ירה ליברמן בתוך הנגמ”ש, כשתקף  את הליכוד ואת ראשי ‘עוצמה יהודית’.

”אין כיום הבדל גדול בין מפלגת הליכוד למפלגת כחול–לבן”, אמר ליברמן. לדבריו, ”הליכוד הפך לחצי חרדית”.

על ראשי ‘עוצמה’ אמר אביגדור ליברמן: “מיכאל בן ארי וברוך מרזל הם אלו שהתייצבו נגדנו בהפגנות נגד סגירת המרכולים באשדוד. הם מבחינתי לא קיימים, וכשאני פוגש אותם בכנסת אני לא אומר להם ‘שלום’. הם אנשים הזויים ולא מעבר לכך”.

ברוך מרזל השיב לליברמן: “הזוי הוא מי שלא מתבייש לצאת בהצהרות כי יחסל את הנייה תוך 48 שעות ובפועל בשבתו כשר בטחון נכנע לירי של מאות טילים על הדרום ללא כל תגובה”.

מרזל הוסיף:  “ליברמן מבין שתשומת הלב התקשורתית כלפיו ברצפה ולכן פולט שטויות שיעלו אותו לכותרות, זאת למרות שהוא יודע היטב כי הוא אינו מגרד את אחוז החסימה מלמטה ושאת הכנסת הבאה יראה מערוץ 99”.

הוא הדגיש: “אני גאה בהתייצבות שלי ושל חברי מיכאל בן ארי מול שונא היהדות ליברמן במאבק על שמירת קדושת השבת ועל אופיה היהודי של מדינת ישראל. כדאי שליברמן יפנים כי ישראל היא אינה רוסיה הסובייטית אלא מדינה יהודית”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רצים מאירוע לכנס לחו"ל.. ובסוף אוכלים אותה בקלפי
    26/02/2019 07:57
    מה נשתנה?
  1. זה לא עובד כבר זמן רב