ניצחון לקריספל בבית משפט: יזומנו עדים לחקירה בתביעת הלשון הרע נגדו

חבר מועצת העיר אלעד אבי דיין, שערק בקדנציה הקודמת מש"ס, הגיש תביעת לשון הרע נגד סגן ראש העיר צוריאל קריספל • בית המשפט קבע כי יתנהל סדר דין רגיל המשמעות: יזומנו עדים לחקירה לבירור העובדות והטענות שהעלה קריספל בכתב ההגנה - בו טען כי דיין "מושחת"
אריה ריבקינד
כ' אדר א' התשע"ט / 25.02.2019 11:19

בדיון שהתקיים היום (שני) בבית משפט השלום בכפר סבא, התקבלה דרישתו של עו״ד משה יצחק אוסדיטשר, המייצג את חבר מועצת עיריית אלעד, צוריאל קריספל, בתביעת לשון הרע שהוגשה כנגדו על ידי חבר המועצה, אבי דיין.

עו”ד אוסדיטשר דרש בבית המשפט להפוך את הדיון מדיון בסדר דין מהיר, כפי שדרשה התביעה – לסדר דין רגיל.

בית המשפט, כאמור, קיבל את דרישותו של עו״ד אוסדיטשר. משמעות ההחלטה: לבית המשפט יזומנו עדים לחקירה לבירור העובדות והטענות שהעלה קריספל, המכהן כיו”ר ש”ס באלעד, בכתב ההגנה.

בשולי הדיון העירה השופטת על תרבות השיח בכל מה שקשור להתנהלות אנשי ציבור, וביקשה שהשיח יהיה מכבד, גם אם הוא צריך להיות ביקורתי ונוקב.

בכתב הגנה שהגיש קריספל לפני כארבעה חודשים לבית המשפט, באמצעות פרקליטו, הוא מציג את אבי דיין, חבר העירייה שהחזיק בתיק ההנדסה, כאיש ציבור “מושחת”.

אבי דיין,  שערק בתחילת הקדנציה הקודמת ממפלגת ש”ס לסיעתו של ראש העיר שרוליק פרוש, תבע את סגן ראש העיר לפני יותר מחצי שנה, ב-70 אלף שקלים, על מה שכינה השמצות והכפשות נגדו.

עורך דינו של צוריאל קריספל, משה יצחק אוסדיטשר, אמר לחרדים 10 לאחר שהגיש את כתב ההגנה לבית המשפט: “הרב קריספל, שהקים ובנה את העיר אלעד – עשה, עושה ויעשה – את כל שיש ביכולתו על מנת למנוע מאותם אלו אשר רואים בתפקידם הציבורי, הזדמנות פז ליצירת רווח כספי אישי, תוך כדי פגיעה אנושה בזכויות התושבים, להמשיך בהתנהלות זו”.

לדבריו, “קריספל יתמודד עם טענותיו של מר דיין במסגרת ההליך המשפטי, והוא מעריך מאוד את נכונותו של מר דיין להביא את שאלת התנהלותו וניקיון כפיו לבית המשפט, אשר יכריע בשאלה זו.

“הרב קריספל עומד על כך שדבריו אמת, ויש בראיות שהוגשו במסגרת כתב ההגנה, לאשש זאת באופן ברור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות