כחלון מבטל הסכם עודפים עם גנץ: אין לו הניסיון להיות ראש הממשלה

שר האוצר בשיחה סגורה עם פעילים: "אני רוצה לראות מישהו נותן לבן אדם בלי רשיון, לנהוג על משאית עם שני מובילי טנקים מאחורה בירידות של סדום - זה המצב של מדינת ישראל"
חרדים 10
י"ט אדר א' התשע"ט / 24.02.2019 10:01

מפלגת ‘כולנו’ צפויה לבטל את הסכם העודפים עליו חתמה עם מפלגת ‘כחול-לבן’. כך דווח הבוקר (ראשון) בגלי צה”ל.

זאת למרות שאין למפלגה, ככל הנראה, אפשרות להסכם חלופי.

בהקלטות שפורסמו בגלי צה”ל נשמע שר האוצר בכנס פעילים סגור שנערך אמש בעכו, כשהוא מבקר בחריפות את גנץ וטוען כי אין לו את הניסיון הפוליטי, לעמוד בראשות הממשלה.

“זה בסדר, אפשר לעשות כחול אפשר לעשות לבן. אני רוצה לראות מישהו מכם נותן לבן אדם בלי רישיון, לנהוג על משאית עם שני מובילי טנקים מאחורה בירידות של סדום. זה המצב של מדינת ישראל, ואני כחבר קבינט יודע את זה”, אמר כחלון.

לדבריו, “ראש ממשלה מוביל פה סמי טריילר עם שני מובילי טנקים מאחורה בירידות של סדום. ואם אתה לא מוביל אותם נכון ואין לך את ההבנה ואתה לא יודע לאחוז בהגה, כי מעולם לא אחזת בהגה כזה – זו בעיה”.

מעבר לביקורת הקשה כלפי חוסר הנסיון הפוליטי של גנץ, כחלון לא חוסך גם באמירות מרומזות אך קשות, כלפי התנהלות המשא ומתן עם לפיד בשבוע שעבר:

“אני לא חילקתי כסף, אני שיניתי סדר עדיפויות. אתם לא תשמעו שאת משה כחלון הכניסו לבית בסביון וסגרו שם את הדברים, אותי לא מכניסים לבית בסביון, אני לא חייב להם שום דבר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות