שקד: הפער בין הגושים לא השתנה. נתניהו בוודאות יהיה ראש הממשלה

יו"ר הימין החדש: "מפלגת גנץ-לפיד היא שירקס. זו מפלגת שמאל שמעורבבים שם 27 אנשי שמאל עם שלושה אנשי ימין. זו אחיזת עיניים" • על צביעות השמאל: "בחד"ש יושב בחור בשם עופר כסיף שקרא לי חלאה ניאו נאצית ויש לו התבטאויות הרבה יותר חמורות משל אנשי עוצמה יהודית"
אריה ריבקינד
י"ט אדר א' התשע"ט / 24.02.2019 00:13

יו”ר הימין החדש, שרת המשפטים איילת שקד, השתתפה הערב (מוצאי שבת) באירוע בחירות בכוכב יאיר-צור יגאל.

“מפלגת גנץ-לפיד היא שירקס. זו מפלגת שמאל שמעורבבים שם 27 אנשי שמאל עם שלושה אנשי ימין. זו אחיזת עיניים. אני לא מבינה למה הם מתחבאים ולא אומרים ‘אנחנו מפלגת שמאל’?!”

לדבריה, “הם צריכים לומר את האמת ואת האני מאמין שלהם. אני לא מעריכה פוליטיקאים שמסתירים את הזהות שלהם”.

שקד התייחסה לכך שבעשירייה הראשונה של ‘כחול לבן’ שובצה אישה רק בסוף: “במפלגה שלנו יש שתי נשים בשלישיה הראשונה וחמש נשים בעשירייה הראשונה. במפלגת גנץ אין אף אשה בחמישיה הראשונה”.

היא הבהירה: “מה שקובע זה הגוש. המאזן בין הגושים לא השתנה. נתניהו בוודאות יהיה ראש הממשלה, השאלה איזו ממשלה הוא ירכיב וזה כבר תלוי בכם – כמה מנדטים נקבל”.

כשנשאלה דעתה לגבי האיחוד של הבית היהודי עם עוצמה לישראל – אמרה: “השמאל התגלה במלוא צביעותו. תהום גדולה קיימת בין עמדותיי לעמדות עוצמה יהודית, אבל כנסת ישראל יודעת להכיל גם קצוות. גם השמאל הכיל קצוות”.

שקד הזכירה: “בחד”ש יושב בחור בשם עופר כסיף שקרא לי חלאה ניאו נאצית ויש לו התבטאויות הרבה יותר חמורות משל אנשי עוצמה יהודית. זה בסדר שקיימת הסתייגות, אבל יש כאן צביעות: השמאל מסמן את הקצה הימני ושוכח לבדוק מה הקצה שלו”.

שקד הדגישה: “אנחנו מפלגה של ימין כלכלי לעומת גנץ שהביא את ניסנקורן, ימין מדיני כדי שאתם לא תהפכו להיות ‘עוטף יו”ש’, ושמרנות משפטית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות