איפא”ק: “מפלגה גזענית” • עוצמה: “צבועים, את זועבי וטיבי גיניתם?”

בעוצמה יהודית מגיבים בחריפות על הגינוי של איפא"ק: "קוראים לחברי איפא"ק לעשות את המהלך המתבקש ולשוב הביתה לפני שהם מתערבים בבחירות" • "הם מבקשים לראות בעליית השמאל הישראלי וישמחו בממשלה שמוסרת שטחים ונותנת נשק לאוייב"
נתן פרל
י"ח אדר א' התשע"ט / 23.02.2019 19:55

מפלגת ‘עוצמה יהודית’ השיבה הערב (מוצאי שבת) לשדולת איפא”ק שגינתה את ראש הממשלה בנימין נתניהו על שפעל לשילובה של ‘עוצמה’ באיחוד מפלגות הימין.

“אנו קוראים לחברי איפא”ק לעשות את המהלך המתבקש ולשוב הביתה לארץ ישראל לפני שהם מתערבים בבחירות. כשיגיעו לכאן יוכלו להיות שותפים בהכרעות הגורליות והקיומיות של העם היושב בציון ונשמח שיקבלו החלטות יחד עם אזרחי מדינת ישראל.

“מכל מקום, הצביעות של איפא”ק זועקת לשמים; מעולם לא שמענו את אנשי איפא”ק מגנים בכזו חריפות את התמודדות חנין זועבי ואחמד טיבי בכנסת. הם גם מעולם לא יצאו נגד גורמים בשמאל הישראלי כמו עופר כסיף המבקשים לבטל את המדינה היהודית”.

בעוצמה מוסיפים: “בכל מקרה ידע הבוחר הישראלי שההתנגדות של איפא”ק נובעת מדבר אחד: הם מבקשים לראות בעליית השמאל הישראלי וישמחו בממשלה שמוסרת שטחים ונותנת נשק לאויב. הרי בסופו של יום לא חברי איפא”ק ישלמו את מחיר הפיגועים ושפיכת הדם של תושבי מדינת ישראל”.

השדולה הפרו ישראלית איפא”ק פרסמה אמש (שישי) בשעות הערב הודעת גינוי חריגה. “הוועד מקפיד זה שנים רבות שלא להיפגש עם חברי המפלגה הגזענית והמגונה הזאת”, נאמר בהודעת השדולה.

בהודעה מטעם ארגון AJC, הוועד היהודי-האמריקאי, נאמר: “השקפותיה של ‘עוצמה יהודית’ ראויות לכל גינוי. הן לא משקפות את ערכי היסוד שעליהם הוקמה מדינת ישראל. המפלגה עלולה לזכות במספיק קולות כדי להיכנס לכנסת הבאה – ואף לכהן בממשלה.

“לאורך ההיסטורי השקפותיהן של מפלגות קיצוניות מימין ומשמאל נדחו על-ידי המפלגות הגדולות, גם אם ההליך הדמוקרטי בישראל אפשר להן להיכנס לכנסת.

“על ועדת הבחירות המרכזית בישראל להחליט, כפי שעשתה זאת בעבר, אם בכלל לאפשר ל’עוצמה יהודית’ להתמודד בבחירות הקרובות. הוועד היהודי-אמריקני נשאר מחויב לאופיה הדמוקרטי והיהודי של ישראל ומקווה שהוא יוביל וינצח בכל מערכת בחירות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות