סקר ‘מקור ראשון’: גוש הימין – 63 מנדטים, כחלון ו’גשר’ לא עוברים

35 מנדטים לגנץ-לפיד, ו-32 מנדטים לנתניהו • 'הימין החדש' של איילת שקד ונפתלי בנט זוכה בשמונה מנדטים • הבית היהודי-האיחוד הלאומי עם שישה • משה כחלון רק עם שני מנדטים
אריה ריבקינד
י"ז אדר א' התשע"ט / 22.02.2019 10:43

סקר שביצע מכון ‘דיירקט פולס’ אמש ופורסם הבוקר (שישי) בעיתון ‘מקור ראשון’, מלמד על יציבות בחלוקת המנדטים בין הימין והשמאל, גם אחרי החיבור בין בני גנץ ללפיד.

מפלגת כחול-לבן של בני גנץ ויאיר לפיד אמנם עוקפת את הליכוד במספר המנדטים, כמובטח בסקרים קודמים, וזוכה ל־35 מושבים, אבל הגושים נותרו כשהיו.

מפלגת הליכוד מקבלת 32 מנדטים בסקר, סיעות חד”ש-תע”ל עם 11 מנדטים, מפלגת ‘הימין החדש’ של איילת שקד ונפתלי בנט זוכה בשמונה מנדטים.

מפלגת העבודה זוכה בשבעה מנדטים, וגם סיעת יהדות התורה עם שבעה מנדטים.

רשימת הבית היהודי-האיחוד הלאומי עם שישה מנדטים.

‘ישראל ביתנו’ עם חמישה מנדטים, ש”ס עם חמישה גם היא.

סיעת מרצ עם ארבעה מנדטים.

לצד זאת, עשרות אלפי קולות ימין עשויים לרדת לטמיון, כשכחלון מדשדש עם קצת יותר משני מנדטים ומשה פייגלין עם פחות מכך – שניהם, כמובן, מתחת לאחוז החסימה.

לא עוברות את אחוז החסימה: ‘כולנו’ של משה כחלון (2.38%), מפלגת גשר של אורלי לוי אבקסיס (2.08%), ”זהות” של פייגלין (1.68%) ובל”ד (1.225)

הסקר נערך על ידי חברת Direct Polls ביום 21.2.19 בשעות הערב בקרב 536 נדגמים מהאוכלוסייה הבוגרת בישראל לרבות אוכלוסיית המיעוטים. טעות הדגימה: 4%+/-

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות