‘נמאס’: בכיר בבית היהודי מספר למה הראו לארליך את הדרך החוצה

מעריב: מאחורי ההודעה הלקונית על פרישת יפעת ארליך עומד זעם רב של בכירי המפלגה • "פעמיים היא הוצאה מישיבות סיעה בגלל צעקות והתנהגות לא ראויה"
חרדים 10
ט"ז אדר א' התשע"ט / 21.02.2019 17:01

יפעת ארליך הודיעה הבוקר (חמישי) על התפטרותה מרשימת הבית היהודי.

בהודעה הרשמית של המפלגה נמסר: “יפעת ארליך הגיעה להסכמה בהבנה הדדית עם יו״ר המפלגה הרב רפי פרץ על פרישתה מהרשימה”.

אלא שאבישי גרינצייג מדווח ב’מעריב’, כי מאחורי ההודעה יש זעם רב של בכירי המפלגה. “יפעת ארליך לא עזבה את הבית היהודי, היא הועזבה על רקע התנהגות ברוטאלית בשבועיים האחרונים בלי קשר לעוצמה יהודית”, צוטט בכיר בבית היהודי ב’מעריב’.

לטענתו, ארליך דרשה שכל חומרי הקמפיין יעברו אישור שלה וכן דרשה להזיז את מוטי יוגב אחורה ברשימה.

לדברי הבכיר, “פעמיים היא הוצאה מישיבות סיעה בגלל צעקות והתנהגות לא ראויה. אתמול לא לקחו אותה לפגישה של נציגי הבית היהודי עם ראש הממשלה נתניהו, למרות דרישתה, כי ידעו שהיא תעשה בלאגן”.

הבכיר סיפר עוד ל’מעריב’: “אתמול היא נעמדה במהלך ועידת המרכז ואיימה שאם לא יתנו לה לדבר היא תצרח ותעשה בושות לכל המפלגה. להנהגת המפלגה נמאס והראו לה את הדרך החוצה. ברוך שפטרנו”.

גרינצייג מדווח גם, כי כאשר יצא סרטון של הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ’ ללא שארליך עודכנה על כך – היא הגיבה בזעם בהודעה ששיגרה ב-3:00 לפנות בוקר.

“אני דורשת כעת באופן הכי ברור שאפשר לדרוש. שום סרטון לא יוצא החוצה בלי אישור שלי. נקודה. נא להבהיר זאת מחר בבוקר לסמוטריץ. אני מוכנה לתת את כל פרגון שצריך, אבל לא כך. לילה טוב! ברכה והצלחה לכולנו”, כתבה.

הוועדה המסדרת החליטה היום כי הפעילה החברתית עידית סילמן תשוריין ברשימת הבית היהודי במקומה של יפעת ארליך שפרשה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות