“תאונה חזיתית מזעזעת”: שני תושבי עפרה נהרגו בתאונה ליד עלי

שני תושבי עפרה נהרגו ואדם נוסף מהיישוב נפצע באורח קשה בתאונת דרכים הבוקר בכביש 60, סמוך ליישוב עלי בבנימין • "צוותי כיבוי פעלו לחילוץ גופת אחד ההרוגים מהרכב הפרטי"
חיים טוויל
י"ד אדר א' התשע"ט / 19.02.2019 10:14

יוס עמיחי ואורי מנדל ז”ל, שני תושבי היישוב עפרה, נהרגו הבוקר (שלישי) בתאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית בכביש 60, סמוך ליישוב עלי בבנימין.

כוחות ההצלה פינו לבתי החולים בירושלים פצוע מהרכב הפרטי כבן 30 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית בהכרה, ונהג משאית, כבן 30, במצב בינוני בהכרה, עם חבלות בגופו.

יוס נשוי לשושנה לבית גלט. אורי נשוי לרננה לבית שיוביץ. בתאונה נפצע באופן בינוני-קשה אלדן תורג’מן, בעלה של שני לבית פילוסוף.

הלוויתו של יוס עמיחי ז”ל תצא בשעה 16:00 מבית הכנסת המרכזי לבית העלמין בעפרה. הלוויתו של אורי מנדל ז”ל תתקיים בשעה 15:30 בבית העלמין ‘פרדס חיים’ בכפר סבא.

אבישי מנחם מנטו, חובש באיחוד הצלה סיפר: “למרבה הצער נקבע מותם של שני צעירים ששהו ברכב הפרטי. כמו כן נהג המשאית ונוסע נוסף ששהה ברכב פונו להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים. צוותי כיבוי פעלו לחילוץ גופת אחד ההרוגים מהרכב הפרטי”.

חובש רפואת חרום על אופנוע מד”א אליהו בן חמו ופאראמדיק מד”א דוד ברוכי: “מדובר בתאונה חזיתית קשה ומזעזעת. כשהגענו למקום ראינו רכב פרטי ומשאית מעוכים, ברכב הפרטי הנהג כבן 30 והנוסע שלצידו שנלכד, היו מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק עם פגיעה רב מערכתית, לאחר שביצענו בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם.

“נוסע שישב במושב האחורי היה בהכרה וסבל מפגיעות בבטן ובגפיים ונהג המשאית כבן 30 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות. יחד עם כוח רפואה של צה”ל הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבתי החולים במצב קשה ובינוני”.

המועצה האזורית מטה בנימין פרסמה הודעת אבל בה נאמר:  המועצה כואבת יחד עם היישוב עפרה את מותם הנורא בתאונת הדרכים הקשה הבוקר של שניים מתושבי היישוב, ושולחת איחולי החלמה מהירה לפצוע גם הוא בן עפרה.

כביש 60 הוא כביש אדום, שגובה מחיר יקר מדי שבוע של יהודים וערבים כאחד. צריך להפוך אותו לכביש דו מסלולי עם גדר הפרדה בדיוק כמו כל כביש בין עירוני בארץ, הגיע הזמן שממשלת ישראל תיקח אחריות ותמנע את המוות הנוראי והמיותר הזה.

ראש המועצה והצוותים המקצועיים נמצאים משעות הבוקר בעפרה, מסייעים ליישוב ומלווים את המשפחות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות