“אין לתאר הסבל הנורא” • יו”ר ש”ס בראשל”צ התבשר: התיק נגדך נסגר

יו"ר ש"ס בראשל"צ קיבל הבוקר הודעה מהמשטרה על סגירת התיק נגדו • הרב אריה כהן: "הגורמים הפוליטיים שעומדים מאחרי פתיחת החקירה השתמשו בה כדי להתנגח בי. הציגו אותי כגנב ומושחת, קראו להחליף אותי והפיצו שנאה" • "איני יכול למחול על כבוד משפחתי והציבור שאני מייצג"
אריה ריבקינד
י"ב אדר א' התשע"ט / 17.02.2019 12:40

יו”ר ש”ס בראשון לציון, הרב אריה כהן, קיבל הבוקר (ראשון) הודעה מהמשטרה על סגירת תיק החקירה נגדו.

על פי החשד שנחקר במשטרה, אריה כהן, בהיותו ראש האגף לתרבות חרדית בעיר, אישר הזמנות להפקת אירועי תרבות והציג לעיריית ראשון לציון חשבוניות בסכומים גבוהים מאלה שהוצאו בפועל.

לפני כשנה הודיעה המשטרה כי נתגבשה תשתית ראייתית בפרשה, ותיק החקירה הועבר לפרקליטות לצורך עיון והחלטה.

אולם היום, כאמור, הודיעה המשטרה כי התיק נסגר בפרקליטות מחוז מרכז.

בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו כתב: “בסיעתא דשמיא קיבלתי הבוקר את ההודעה על סגירת תיק החקירה בענייני. חקירה שנפתחה בקול רעש גדול עם כותרות מפוצצות בעיתונים ובאתרי האינטרנט נסגרה בקול ענות חלושה.

אין מילים שיכולות לתאר את הסבל הנורא שעברו בני משפחתי, 4 שנים של חקירות, כתבות ענק בעיתונים והפצת לשון הרע, דברי שקר ורכילות בכל פלטפורמה אפשרית.

לצערי הגורמים הפוליטיים שעומדים מאחרי פתיחת החקירה לא היססו להשתמש בדבר החקירה כדי להתנגח בי במהלך הבחירות האחרונות. הם הציגו אותי כגנב ומושחת, קראו להחליף אותי והפיצו שנאה נגדי בקרב רבים מתושבי העיר.

על כבודי אני מוחל, אך על כבוד משפחתי וכבוד הציבור שאני מייצג איני יכול למחול.

אני מצפה מכל מי שלקח חלק במסע ההשחרה, שייתקן את ההכפשות ואת הלשון הרע שהפיץ – על ידי הפצת הידיעה על סגירת תיק החקירה, לפחות באותה המידה שהוא הפיץ את הידיעה על פתיחתה.

ולכל הציבור אני קורא בתחינה: אנא, הימנעו מהפצת לשון הרע ורכילויות על אדם כזה או אחר גם אם נפתחת נגדו חקירה וגם אם לכאורה הדברים נכתבים בעיתונים. לכל אדם עומדת חזקת החפות ואין היתר לאף אדם לדבר סרה באדם אחר רק בגלל חשדות שמופנים נגדו.

אני מודה לבורא עולם, לחברי ולמשפחתי הקרובה שעמדו לצידי ברגעים המורכבים, לעורכי הדין עופר רשו, משה סוחמי וגיל דחוח על הסיוע המשפטי שבא מהלב ולרשויות החוק שהגיעו ביושרה לחקר האמת והגיעו למסקנה שאמרתי בהתחלה: אין כלום, כי לא היה כלום!”

אריה כהן

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות