“הוכחה נחרצת שגנץ הוא שמאל”: אבי ניסנקורן מועמד ב’חוסן לישראל’

ו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, המכהן בתפקידו בחמש השנים האחרונות, ישובץ ברשימת מפלגתו של גנץ לכנסת ה-21 • הליכוד: גנץ הוא שמאל חלש ופושט רגל
אריה ריבקינד
י"א אדר א' התשע"ט / 16.02.2019 19:12

יו”ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הודיע הערב (מוצאי שבת) כי הוא עוזב את ההסתדרות ומצטרף לרשימת חוסן לישראל-תל”ם בראשות בני גנץ.

ניסנקורן צפוי לעזוב את ההסתדרות לאחר חמש שנים בתפקיד, ולהצטרף לרשימה שתיחשף במלואה השבוע.

ניסנקורן אמר: “אעזוב את ההסתדרות בלב כבד תוך שמירה על המשכיות הדרך החברתית ששמנו בראש סדר העדיפויות בגוף חשוב זה”.

הוא הוסיף: “בני גנץ צריך להיות ראש ממשלת ישראל. אמשיך להוביל קו חברתי נחוש, ואפעל למען מטרת חיי בייתר שאת, מתוך ממשלת ישראל”.

בני גנץ, אמר בהודעת המפלגה: “הצטרפותו היא נדבך מרכזי בהפיכת המפלגה למי שמייצגת את מעמד הביניים. יחד עם ניסנקורן, אשר הצליח במאבק להעלאת שכר המינימום ופעל להעלאה משמעותית בשכר הממוצע במשק, תוביל חוסן לישראל-תל”ם את המלחמה ביוקר המחיה שהפך בלתי נסבל ובהגדלת ההכנסה הפנויה למיליוני משפחות מעמד הביניים”.

שר המדע אופיר אקוניס הגיב הערב על הודעת ההצטרפות של ניסנקורן למפלגת חוסן לישראל: “זוהי הוכחה נוספת ונחרצת שמפלגתו של גנץ היא שמאל לכל דבר – לא רק שמאל מדיני, הערב ברור לכל כי זוהי רשימת שמאל כלכלי”.

‘הימין החדש’ הגיב: “״גנץ הוכיח הערב שההסתדרות והוועדים הגדולים לפני הכל. במקום לדאוג לציבור הישראלי כולו, להוריד את יוקר המחיה לטובת השכבות החלשות, גנץ מתחבר עם הוועדים החזקים.

“אתם יכולים לנחש מה זה יעשה לתלוש החשמל, לפנסיות של המחוברים, לשביתות בנמלים, לאפשרות להזיז משהו בשירות הציבורי שכל כך זקוק להתייעלות. ניסקורן איש שמאל מובהק, והחיבור עם גנץ אינו מפתיע.

“ב-9.4 אזרחי ישראל יצטרכו לבחור – הימין החדש מול השמאל הישן. גם בביטחון, גם במשפט, ועכשיו ברור שגם בכלכלה”.

בליכוד הגיבו להצטרפותו של יו״ר ההסתדרות לחוסן לישראל: “אחרי שגנץ פשט רגל עם החברה אותה ניהל, הוא מצרף את יו״ר ההסתדרות ניסנקורן שעומד בראש הוועדים החזקים בחברת החשמל, בנמלים, ברכבות ובחברות המזון – שמונעים תחרות והורדת מחירים במשק. בני גנץ הוא שמאל חלש ופושט רגל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות