גנץ נגד נתניהו: “ההתרברבות מסכנת חיילים” • הליכוד: אתה מטיף מוסר?

בני גנץ התייחס בכנס ראשי המטות של 'חוסן לישראל' לדברי ראש הממשלה על התקיפה בסוריה: "זו חציית קו אדום שחייבת להסתיים מיד" • הליכוד: "האחרון שיכול להטיף מוסר זה בני גנץ, שהודה בקולו שסיכן את חייהם של לוחמי גולני למען הפלסטינים"
אריה ריבקינד
ח' אדר א' התשע"ט / 13.02.2019 20:10

יו”ר מפלגת חוסן לישראל, בני גנץ, נאם הערב (רביעי) בכנס ראשי המטות של המפלגה – וקרא לנתניהו שלא לחשוף את הפעילות הביטחונית של ישראל שמתבצעת מעבר לגבול עם סוריה, בעקבות דברי ראש הממשלה על התקיפה הישראלית בסוריה שלשום.

“ראש הממשלה נתניהו, אנחנו שנינו פטריוטים ועכשיו מתמודדים האחד מול השני. אני מבקש ואני דורש – ישנו מעשה אחד שחייב להיות אסור בתכלית האיסור. הפגיעה בקוד החשאיות הביטחונית. ההתרברבות בפעילות הסודית של צה”ל, עלולים לסכן את חיילי צה”ל”, אמר גנץ.

”השימוש בקודש הקודשים הביטחוני שלנו לצורכי קמפיין הוא חציית קו אדום שחייבת להסתיים מיד”, הוסיף הרמטכ”ל לשעבר.

עוד אמר גנץ לראשי המטות כי הבחירות הקרובות ייערכו “בין הנהגה שדואגת לעצמה לבין הנהגה שדואגת לאזרחי המדינה, לביטחונם, לבריאותם ולאיכות חייהם”.

הוא התייחס גם למתקפות עליו מימין ומשמאל, ואמר: “מקבל את זה שמפיקים סרטונים ושלטים שקריים, אפילו את זה שמשמיצים אותי. הכל בסדר, יש לי גב חזק”.

מהליכוד נמסר בתגובה לדבריו של יו”ר חוסן לישראל: “האחרון שיכול להטיף מוסר זה בני גנץ, שהודה בקולו שסיכן את חייהם של לוחמי גולני למען הפלסטינים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות