יוגב על בנט: הבית היהודי השתחרר ממועקה. שקד הייתה מלכה אצלנו

הח"כ שנבחר במקום הראשון של 'הבית היהודי' תקף את היו"ר שפרש ל'ימין החדש': "את בנט לא עניין הרעיון וגם לא האנשים בשטח. הוא חפץ בקידומו האישי. בנט פספס בגדול" • "בטוח ששקד, אישה ישרה וערכית, נבוכה מהמהלך" • "הרשימה שנבחרה תספיק לעבור את אחוז החסימה"
חרדים 10
ל' שבט התשע"ט / 05.02.2019 13:23

חבר הכנסת מוטי יוגב, שזכה אמש (שני) במקום הראשון בבחירות לרשימת הבית היהודיף תקף הבוקר את יו”ר המפלגה הקודם, נפתלי בנט, ואמר כי עם עזיבתו למפלגת ‘הימין החדש’ “השתחרר הבית היהודי ממועקה שלא אפשרה לו להיות הוא עצמו”.

בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב’ –  אמר יוגב, כי נפתלי בנט רצה להיות ראש ממשלה והיום רוצה להיות שר ביטחון.

“אנחנו נאמנים לרעיון הציוני-דתי. את בנט לא עניין הרעיון הזה וגם לא האנשים בשטח. הוא חפץ בקידומו האישי שלו. הבעיה היא הבעיה שלו. בנט פספס בגדול”.

יוגב הביע ביטחון שהשרה איילת שקד, שאותה כינה אישה ישרה וערכית, נבוכה מהמהלך: “בבית היהודי היא הייתה מלכה ומוערכת”.

לשאלה אם כך חשו כולם כפי בנט, מדוע לא סולק בנט מהמפלגה לפני שעזב – ענה יוגב כי כיו”ר הוא לקח את כל הסמכויות אליו.

“אנחנו לויאליים לרעיון ולמפלגה וגם כשהחלטות התקבלו בניגוד לדעתי וברוב, הרי שקיבלתי את דעת הרוב”, השיב.

לדעת יוגב, הרשימה שנבחרה אמש תספיק כדי לעבור את אחוז החסימה.

על האפשרות לאיחוד עם עוצמה יהודית של בן גביר ומרזל אמר יוגב כי יש עוד 20 ימים להרכבת הרשימה וכי זה הרבה זמן. “נשב ונגבש מטרות”, אמר.

אמש תקף גם היו”ר החדש של המפלגה, הרב רפי פרץ, את קודמו בתפקיד – ואמר: “בבית שלנו הולכים עם האמונה בראש מורם. לא מסתירים אותה ולא מתביישים, גם כשמסביב הים סוער. יש כאלה שהבית לא מספיק נוצץ בעיניהם. הם עוברים, נכנסים לתקופה קצרה, משתמשים והולכים להם. הם לא השכילו לעמוד על אופיו המקורי של הבית הזה, החזק. הם טועים. הם טועים בו ובנו והם טועים בי. מי שנהנה מהבית שלנו ואז הלך לו – פספס ובגדול”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות