הבלשים פשטו על מפעל לזיוף מותג קפה רגע לפני הפצת האריזות I צפו

בפשיטה על המפעל נמצאו מכונות לקלייה, טחינה ואריזה של קפה בשווי מאות אלפי שקלים, מאות ק"ג של קפה טחון לפני אריזה, טונות של פולי קפה שיובאו מחו"ל, ואלפי שקיות מזויפות של מותג קפה מוכר • שלושה חשודים נעצרו
חיים טוויל
כ"ג שבט התשע"ט / 29.01.2019 15:42

מכונות לקלייה, טחינה ואריזה וטונות של פולי קפה נתפסו אמש (שני) בפשיטה של בלשי משמר הגבול על מחסן במושב זימרת, בו אותר מפעל לזיוף אחד ממותגי הקפה המובלים במדינה.

הבוקר, ככל הנראה, כבר תכננו החשודים למכור את שקיות הקפה המזויף.

הפשיטה בוצעה בעקבות מידע מודיעיני שהוביל את בלשי מג”ב לחיפוש במשק במושב זימרת שבמועצה האזורית שדות נגב.

השוטרים מצאו במחסן במשק  מפעל לייצור וזיוף קפה של מותג מוכר.

בפשיטה על המחסן אותרו שלושה חשודים – מתוכם שני חשודים שנעצרו בחודש מרץ בשנה עברה, בחשד לזיוף וייצור של אותו מותג הקפה, במפעל לא חוקי שהקימו במושב הודיה. נגד השניים עוד מתנהל הליך פלילי על החשדות מאשתקד.

על פי החשד, השניים חברו לחשוד השלישי, תושב המועצה האזורית שדות נגב, בעל המפעל המייבא כחוק פולי קפה לייצור מותג פרטי של קפה.

יחד שלושתם, כך  על פי החשד, ייצרו וזייפו בניגוד לחוק את המותג המוכר, במטרה למכור את שקיות הקפה לחנויות.

בחיפוש במפעל נמצאו מכונות לקלייה, טחינה ואריזה של קפה בשווי של מאות אלפי שקלים, מאות ק”ג של קפה טחון לפני אריזה, טונות של פולי קפה שיובאו מחו”ל, ואלפי שקיות מזויפות של מותג הקפה המוכר.

כאמור הציוד הוחרם ושלושת החשודים, תושב המועצה שדות נגב בשנות ה-50 לחייו, ושני החשודים הנוספים – תושבי אשדוד ואשקלון בשנות ה-40 לחייהם – נעצרו, והיום הוארך מעצרם בבית משפט השלום באשקלון בשלושה ימים, עד יום חמישי.

מדובר בפעם השנייה השנה שבמשמר הגבול פושטים על מפעל לזיוף קפה ומסכלים שיווק של אלפי שקיות קפה מזויפות של מותג מוכר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות