אמסלם במתקפה על אלשיך: “הרסת את המשטרה, לך הביתה – ושתוק!”

יו"ר הקואליציה התייחס לאמירה של המפכ"ל לשעבר, כי הוא "מתקשה להאמין שלא יהיה כתב אישום על שוחד": "הבנאדם הזה מפתיע אותי כל פעם מחדש, היהירות, ההתנשאות שלו. חוצפה ועזות מצח"
חרדים 10
כ"ב שבט התשע"ט / 28.01.2019 10:55

בריאיון לאריה גולן בכאן רשת ב, הטיח הבוקר (שני) יו”ר הקואליציה, ח”כ דוד אמסלם, במפכ”ל לשעבר רוני אלשיך: “הבן אדם הזה הרס את משטרת ישראל. גמרת את התפקיד – לך הביתה, שתוק”.

את הדברים אמר אמסלם על רקע דבריו של אלשיך אתמול על תיקי ראש הממשלה, כי הוא “מתקשה להאמין שלא יהיה כתב אישום על שוחד”.

אמסלם: “קודם כל הבנאדם הזה מפתיע אותי כל פעם מחדש, היהירות, ההתנשאות שלו. חוצפה ועזות מצח, בן אדם שניהל את החקירה. הוא בא אתמול כמפכ”ל ומספר על היועמ”ש מתוך חומרים שלכאורה הוא יודע. לכל בנאדם יש זכות להליך הוגן והוא באופן גס רומס את כל מי שחושב לסגור תיק לראש הממשלה”.

אמסלם הוסיף: “מי שמשגע את כל המערכת שלוש שנים זה השמאל והתקשורת. כל מה שאנחנו אומרים לא חשוב, אתם מדברים רק על חקירות נתניהו. יש פה מצוד, כשיש מצוד משהו לא תקין”.

אלשיך התייחס אתמול, בכנס המכון למחקר לביטחון לאומי, לחקירות ראש הממשלה ואמר כי הוא “מתקשה להאמין שלא יהיה כתב אישום על שוחד”. לדבריו, למרות שיש מנעד לפרשנות משפטית, הראיות ברורות.

במטרה ללחוץ על מנדלבליט, הוא הוסיף: “במובן מסוים האמינות של המשטרה תלויה בהרשעת נתניהו. התפקיד של המשטרה הוא להגיע לחקר האמת, ולהביא תשובות לשאלות בצורה מדויקת ככל שניתן. ככל שיסתבר שהעובדות שחשפה המשטרה אינן נכונות זה יהיה קשה למשטרה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות