‘שב”חים שרפו את הטלית של בעלי וניסו להצית התפילין”

יומיים אחרי שזוג תפילין וטלית אבדו בסמוך לתחנת אוטובוס שבה עבדו פועלים פלסטינים בבאר שבע, הם נמצאו עם נזק ניכר • "אחד הפועלים התחיל לצעוק עליו, איים וקילל אותי בקללות גסות" • אחרי שהוגשה תלונה והשוטרים הגיעו - התגלה: לפועלים כלל לא היו התרי שהיה
חרדים 10
כ' שבט התשע"ט / 26.01.2019 18:31

שני כהן-אורקי מאשימה כי שב”חים שהועסקו במסגרת עבודות בניה בעיר באר שבע שרפו את נרתיק התפילין והטלית ששייך לבעלה, לאחר ששכח אותם בסמוך.

“ביום שני האחרון עלה בעלי לקו 4 בשכונת רמות בעיר, ואחרי שירד מהאוטובוס הוא שם לב ששכח את התפילין שלו”, סיפרה שני.

משה ניסנבוים מהעיתון ‘ישראל היום’ דיווח, כי שעה לאחר ששכח את התפילין הגיע הבעל לתחנת האוטובוס ופנה לפועלים שעבדו על ריצוף ושיפוץ התחנה.

“הוא פנה למי שעבד על הטרקטור ושאל אותו אם ראה במקרה תפילין”, סיפרה רעייתו. “הנהג אמר שכן, אבל הוא לא יודע איפה הם עכשיו. הפועלים האחרים אמרו שלא ראו את התפילין”.

כשחזר לביתו וסיפר לשני את המקרה, היא הציעה לו לחזור למחרת ולהציע להם תשלום תמורת התפילין, אולם הפועלים סירבו לשתף עמו פעולה. גם איומים מצד אביה של כהן-ארוקי, שמדבר ערבית, לא הניבו תוצאות.

“הצענו להם 500 שקל, כי התפילין היו מאוד חשובים לנו, אבל הם סירבו”.

ביום רביעי בבוקר, יומיים אחרי איבוד התפילין, הגיעה שני בעצמה לתחנת האוטובוס כדי לנסות להפעיל עליהם לחץ, אולם התנערות של הפועלים גברה. “אחד הפועלים התחיל לצעוק עליו, איים וקילל אותי בקללות גסות”.

שעות לאחר מכן התגלו התפילין במפתיע.

“קיבלנו טלפון ממישהו שלומד בכולל אברכים סמוך, שאמר שמצאו את התפילין. בעלי שמח והגיע לשם מיד, אלא שאז התברר לו לתדהמתו שהנרתיק של הטלית והתפילין נשרף כולו. היו שם שני זוגות תפילין מהודרות, שבנס לא הצליחו לשרוף אותם. הטלית נשרפה בחלקה העליון”.

כהן-ארוקי הגישה תלונה במשטרה, ולאחר ששוטרים הגיעו לתחנת האוטובוס התגלה כי לפועלים כלל לא היו התרי שהיה בישראל.

“מדובר היה בשוהים בלתי חוקיים, ואחד מהם נעצר. לא ברור לי איך דבר כזה קורה בישראל”, אמרה ל’ישראל היום’.

שני משוכנעת שהפועלים הם אלו ששרפו את הנרתיק והטלית, וניסו לשרוף את התפילין. “חיות האדם האלו ניסו להצית אותם”, היא מבהירה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות