מביך: המחבל שפצע אנוש מאבטח הובא לבאר שבע במקום לירושלים

אשר אלמליח, שנדקר מהפיגוע בתחנה המרכזית בירושלים לפני, הגיע לבית המשפט בירושלים כדי לשאת דברים בדיון על עונשו של המחבל • אלא שלמרבה המבוכה, שב"ס הביא את המחבל לבאר שבע - והדיון נדחה
חיים טוויל
ט"ז שבט התשע"ט / 22.01.2019 19:24

אשר אלמליח, המאבטח בתחנה המרכזית בירושלים שנפצע קשה מאוד לאחר שמחבל מאזור שכם דקר אותו בחודש דצמבר 2017, התייצב היום (שלישי) לדיון בבית המשפט המחוזי בירושלים על עונשו של המחבל יאסין אבו אל-קרעה.

אלמליח, שהרופאים הגדירו אותו ‘נס רפואי’, כבר תיכנן מה לומר מעל הדוכן, אלא שבגלל טעות מביכה של יחידת נחשון של שירות בתי הסוהר – שהביאה את המחבל לבית המשפט המחוזי בבאר שבע במקום לירושלים – הדיון נדחה לשבוע הבא.

בשב”ס מתחקרים את הפאדיחה ומבטיחים להפיק לקחים כדי למנוע טעויות דומות בעתיד.

עוד לפני שהתברר כי הדיון נדחה, אמר אלמליח ל’כאן’, כי הוא מקווה שהמחבל יקבל את העונש המירבי שהחוק מאפשר: “אני לא מצפה לעונש מוות, אני מצפה שייתנו לו את המקסימום שקבוע בחוק על ניסיון רצח.  אני מצפה שלא ייראה אור יום”.

הוא הוסיף: “עברה שנה ואני עומד פה על הרגליים. מה שהוא תכנן – לקום בבוקר עם כל השנאה שלו ולנסות לרצוח יהודים, הוא לא הצליח. אני חי ואני ממשיך לדרך חדשה בזמן שהוא יישב במעצר. להסתכל לו בעיניים זו סגירת מעגל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות