צדיק, אין לך סמארטפון? אולי לא תוכל להיות מזכיר בוועדת קלפי

בשל דרישת ועדת הבחירות לעדכן את המערכת במהלך יום הבחירות, בעלי טלפון כשר לא יכולים לשמש כמזכירי קלפי • אורי מקלב לוועדת הבחירות: אבקש שתפרסמו שאין מניעה לשמש מזכיר קלפי גם לאלו המחזיקים טלפון כשר
אריה ריבקינד
ט"ז שבט התשע"ט / 22.01.2019 11:08

יו”ר ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת,  ח”כ אורי מקלב, פנה למנהלת ועדת הבחירות המרכזית עו”ד אורלי עדס בדרישה לאפשר לבעלי מכשירי טלפון כשר לשמש כמזכירי קלפיות במהלך יום הבחירות.

במכתבו למנהל ועדת הבחירות קבל מקלב על כך, כי באחרונה חלק ממנהלי הבחירות באזורים מסוימים סירבו לקבל מועמדים שאין ברשותם סמארטפונים.

“בבחירות האחרונות לרשויות המקומיות, חלק ממנהלי הבחירות ברשויות המקומיות, סירבו לקבל מועמדים למזכירי קלפי שאינם מחזיקים ברשותם מכשיר טלפון שאינו כשר ואינו מאושר על ידי גדולי ישראל”, כתב מקלב –  וזאת, בשל הדרישה לעדכן את המערכת תוך כדי יום הבחירות.

בעקבות פניות שהוגשו להנהלת ועדת הבחירות, הורתה בשעתו סגנית המפקחת הארצית על הבחירות, למנהלי הבחירות שאין לפסול מועמדים על רקע אי החזקת טלפון חכם, טוען מקלב.

“למרות זאת”, המשיך מקלב, “בחלק מהרשויות המקומיות סירבו מנהלי הבחירות לקבל מועמדים שאין בשרותם טלפון חכם.

“לאור האמור, אבקש כי עוד בטרם פתיחת הרישום למזכירי קלפיות, תפרסם ועדת הבחירות באופן ברור למנהלי הבחירות האזוריים וכן בפרסומים לציבור הרחב, שאין מניעה לשמש מזכיר קלפי גם לאלו המחזיקים ברשותם טלפון כשר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות