“רוצים משחק הוגן”: איזו הפתעה שלפו פרקליטיו של נתניהו בפגישה

פרקליטיו של ראש הממשלה מסרו הצהרה לאחר פגישתם עם היועץ המשפטי לממשלה: "לא ניכנס לתוכן הפגישה, אך נאמר שאנחנו פועלים להבטיח לראש הממשלה, העומד בפני בחירות, משחק הוגן" • הציגו מכתב: "השופט טירקל תומך בעמדתנו"
אריה ריבקינד
ט"ו שבט התשע"ט / 21.01.2019 18:30

פרקליטיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מסרו אחר הצהרים (שני) הצהרה, אחרי הפגישה בת השעתיים וחצי שקיימו עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט.

הפרקליטים ניסו לשכנע בפגישה את מנדלבליט לדחות את פרסום החלטתו על התיקים הנוגעים לנתניהו, עד אחרי הבחירות ב-9 באפריל.

עורכי הדין נבות תל צור, עמית חדד וטל שפירא אמרו: “צוות הפרקליטים של ראש הממשלה הגיע היום לפגישה עם היועץ המשפטי לממשלה בליווי שני שופטים בכירים בדימוס, השופט עודד מודריק והשופט ספי אלון”.

הם הוסיפו: “לא ניכנס לתוכן הפגישה, אך נאמר שאנחנו פועלים להבטיח לראש הממשלה, העומד בפני בחירות, משחק הוגן. בנוסף הוגש ליועץ המשפטי מכתב בחתימת שופט בית המשפט העליון בדימוס יעקב טירקל שתומך אף הוא בעמדתנו”.

מוקדם יותר נמסר מטעם משרד המשפטים: “הסתיימה פגישתם של היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה עם סנגוריו של ראש הממשלה בה הציגו באריכות טענותיהם בעניין מועד פרסום החלטת היועץ המשפטי לממשלה בתיקי החקירה בעניין ראש הממשלה.

“הטענות נשמעו ברוב קשב, והדברים יישקלו כמקובל. היועץ המשפטי לממשלה יגבש את עמדתו בימים הקרובים והיא תימסר לסנגורים בהקדם”, לשון הודעת המשרד.

 

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    השמאל במיעוט מספרי אבל שולט במדינה עי הכסף והתקשורת וכל מוקדי הכח
    21/01/2019 21:47
    שלמה
  1. זה אוליגרכיה. מיעוט שולט על רוב. נא לפעול בנידון.

  2. שולפים שפן כמו קוסם מהשרוול
    22/01/2019 12:44
    א
  3. חבל שגם אתר חרדים משתמש בביטויים עוקצניים
    במקום להיות עניניים
    מספיק ישנם גופי חדשות שמשתמשים בבוז ובציניות כלפי
    ראש הממשלה

  4. בניאמין נתניהו
    22/01/2019 20:32
    לורינדה
  5. לא חבל על כל המיליונים שהשקיעו בחקירות נגדו? יש משהוא אחר שעשה או עושה יותר ממנו? האם ההפגנות מול הבית של מנדלבליט זה לא לחץ עליו? בושה וחרפה כל מנהיגי העולם מכבדים אותו ורק השמאלנים נגדו והתקשורת מצטת הדלפות מהחקירות. לא ליכוד מפלג את העם אלא השמאל למי רוצים להעביר את הכח למרץ? בושה בושה ועוד פעם בושה אין כמוהו ולא יהיה לא גנץ לא לפיד ובטח ובטח לא גבאי