רופא בכיר: אם נתניהו יגיע לכאן לא אטפל בו, צריך להעיף אותו

מנהל המחלקה הנוירולוגית ב'הלל יפה' אמר בשיחה עם עמיתיו: ""צריך להעיף אותו, צריך להוריד אותו" • בית החולים: "ד"ר ריבר הוא רופא משכמו ומעלה ואינו איש פוליטי. דעותיו האישיות לכאן ולכאן - אין בהן עניין" • הליכוד: "הוא לא יטפל בראש הממשלה, אבל במחבל הוא בטח יטפל. בושה!''
חרדים 10
ט' שבט התשע"ט / 15.01.2019 10:29

ד”ר ירון ריבר, מנהל המחלקה הנויורולוגית בבית החולים הלל יפה, התבטא בצורה בעייתית וחמורה מאוד נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

לפי דיווח הבוקר (שלישי) בעיתון ‘ישראל היום, ריבר אמר לרופאים ולאחיות במחלקה, כי אם יפונה נתניהו לבית חולים הוא יסרב לטפל בו.

בית החולים ממוקם בעיר חדרה, וביתו של נתניהו ממוקם בקיסריה. במקרה חירום רפואי, אם נתניהו ישהה בביתו בקיסריה, הלל יפה הוא בית החולים הקרוב ביותר.

ד”ר ריבר אמר את הדברים לפני כמה ימים במחלקה הנוירויולגית, שאותה הוא מנהל.

“צריך להעיף אותו, צריך להוריד אותו”, אמר הרופא הבכיר.

כשנשאל על מי הוא מדבר, השיב שהוא מדבר על ראש הממשלה. “הוא גר בקיסריה, ואם יגיע לכאן אני לא אטפל בו”, צוטט הרופא.

מהליכוד נמסר בתגובה: ”השנאה המטורללת לנתניהו שוב שוברת שיאים. הוא לא יטפל בראש הממשלה נתניהו, אבל במחבל הוא בטח יטפל. בושה!”.

מביה”ח הלל יפה נמסר בתגובה לישראל היום: “ד”ר ריבר הוא רופא משכמו ומעלה ואינו איש פוליטי. דעותיו האישיות לכאן ולכאן – אין בהן עניין או דבר למול העובדה שהוא מסור למטופליו ולעולם ייתן טיפול רפואי לכל אדם באשר הוא. כל אמירה אחרת מגוחכת והוצאה מהקשרה”.

השרה גמליאל לשוויון חברתי גילה גמליאל:  “אין גבול להסתה נגד ראש הממשלה נתניהו. מקוממת השתיקה של אבירי הליברליזם וזכויות האדם כשמדובר בנתניהו, צביעות שאין כדוגמתה.

“אני קוראת לסגן שר הבריאות ליצמן להשעות אותו מעבודתו עד לבירור הדברים. ככל שהם נכונים, לאדם כזה אין מקום במערכת הבריאות בישראל ואינו ראוי לטפל באנשים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רצון העם.
    16/01/2019 10:19
    רצון העם .
  1. לפטר לאלתר !! אין מצב שאחד עובד בעבודה ציבורית וכל שכן בעבודה מצילת חיים שיתבטא בצורה כ”כ מעליבה אנחהו שואלים אם עובד ציבור היה מתבטא לכאורה מול אזרח ערבי או שחום עור היתה קמה מהומת עולם בתקשורת. אלה פני הדברים על ראש ממשלתינו הכל עובר לצערינו דייי לשינאההה !!!!!!