‘איך המחבל היה מסוגל להסתכל על פניו הטובות של אבא ולרצוח’

בהר המנוחות נערכה הלווייתם של יהודה ותמר כדורי ז"ל, הזוג החרדי שנמצא ללא רוח חיים בביתם בירושלים • במודעה על הלוויה נכתב: "נרצחו על ידי בני עוולה" • בנם ניתאי ספד בבכי: "אמא עברה שלשה פיגועי טרור ולא יצאה מהבית מהפחד שיקרה משהו. בסוף האסון קרה בתוך הבית שלהם"
יוסף גרינבוים וחיים טוויל
ח' שבט התשע"ט / 14.01.2019 21:02

בבית העלמין בהר המנוחות בירושלים נערכה הערב (שני) הלווייתם של יהודה ותמר כדורי ז”ל, בני הזוג החרדיים שנמצאו אמש ללא רוח חיים בביתם בשכונת ארמון הנציב בירושלים, עם סימני אלימות קשים.

הרב ניתאי כדורי, בנם של הנרצחים, ספד: “יתומים היינו בלי אבא ובלי אמא. אבא, אני לא מסוגל. אני צעיר ממך. כשהיה קשה תמיד היית אומר שהחיים שלנו יותר טובים משל אחרים. אמא, בכל שבת שהיינו מגיעים תמיד היית משקיעה”.

הבן הוסיף: “אמא עברה שלושה פיגועי טרור ולא יצאה מהבית מהפחד שיקרה משהו. בסוף האסון קרה בתוך הבית שלהם.

“אני רק רוצה להגיד לך סליחה על מה שלא הספקתי ותודה רבה. אני לא מבין איך המחבל, איך היה מסוגל להסתכל על הפנים הטובות של אבא שלי ולעשות את זה. בטח רק מהפחד לאמא יצאה הנשמה”.

בעוד המשטרה ממשיכה לחקור את המקרה כרצח, תחת צו איסור פירסום, ולמרות שהרקע לרצח הכפול טרם פורסם, במודעת האבל שפרסמה המשפחה על הלווית בני הזוג נכתב כי “נרצחו על ידי בני עוולה” ועל שמותיהם נכתב  “הי”ד”.

חקירת המשטרה העלתה עד כה כי בני הזוג נרצחו כבר  בסוף השבוע שעבר. במשטרה גם בודקים חשד שמדובר ברצח על רקע לאומני.

גופותיהם של בני הזוג,  בני 68 ו-71, נותחו היום בפיקוח זק”א – כשברקע התקיימה הפגנת קיצונים בירושלים נגד נתיחת הגופות.

יהודה ז”ל ניהל משרד רואי חשבון במרכז ירושלים, ובעבר היה מורה לנהיגה. אשתו תמי לא עבדה בשנים האחרונות.

בני הזוג היו הורים לשלושה – שני בנים ובת. האבא והילדים חזרו בתשובה בשנים האחרונות, אולם תמי נשארה חילונית.

דוד, חבר של יהודה כדורי, סיפר על חברו ל’ישראל היום’: “הוא היה צדיק, טיפל יפה באשתו, דאג לה. היא הייתה חולה והוא נשאר איתה וטיפל בה. הוא חזר בתשובה לפני הרבה שנים. ראיתי אותו לאחרונה ביום חמישי. הוא לא הגיע לבית כנסת בשבת”.

צילום: נועם ריבקין פנטון
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות