בני הזוג החרדי שנרצחו בדירתם בירושלים: תמר ויהודה כדורי‎ ז”ל

גופות בני הזוג אותרו אתמול בדירתם הנעולה בשכונת ארמון הנציב בירושלים • אמש הוטל צו איסור פרסום על החקירה, אך החשד שנחקר הוא שמדובר ברצח כפול - שבוצע באמצעות סכין
חיים טוויל
ח' שבט התשע"ט / 14.01.2019 10:40

בני הזוג החרדי, שגופותיהם אותרו אתמול (ראשון) ללא רוח חיים בדירתם בשכונת ארמון הנציב  בירושלים – הם יהודה ותמר כדורי ז”ל, בני 68 ו-71.

יהודה ניהל משרד רואי חשבון במרכז ירושלים, ובעבר היה מורה לנהיגה. אשתו תמי לא עבדה בשנים האחרונות.

בני הזוג היו הורים לשלושה – שני בנים ובת. האבא והילדים חזרו בתשובה בשנים האחרונות אולם תמי נשארה חילונית.

דוד, חבר של יהודה כדורי, סיפר על חברו ל’ישראל היום’: “הוא היה צדיק, טיפל יפה באשתו, דאג לה. היא הייתה חולה והוא נשאר איתה וטיפל בה. הוא חזר בתשובה לפני הרבה שנים. ראיתי אותו לאחרונה ביום חמישי. הוא לא הגיע לבית כנסת בשבת”.

אמש הוטל צו איסור פרסום על החקירה, אך החשד שנחקר הוא שמדובר ברצח כפול – שבוצע באמצעות סכין, ושהרוצח נטל את הסכין עמו מהזירה.

מחקירת המשטרה עד כה עלה כי בני הזוג נרצחו כבר לפני כמה ימים. הם אותרו לאחר שבתם דיווחה לרשויות כי היא לא מצליחה  ליצור עמם קשר מאז יום חמישי האחרון.

גופת הגבר נמצאה במסדרון והאשה באחד החדרים, ועליהם סימני אלימות קשים, בפרט דקירות.

בהודעת המשטרה נכתב: ”משטרת ישראל מפעילה את כלל הכלים והאמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותה על מנת להגיע לחקר האמת ולחשוד ברצח”.

החקירה מתנהלת, אך גם כעת במשטרה לא יודעים לקבוע אם מדובר באירוע על רקע לאומני או פלילי – ובשלב זה כל כיווני החקירה נבדקים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות