כבל: שאבי גבאי יוותר על מקומו‎ • המפלגה: “חתרנותו לא דבר חדש”

ח"כ איתן כבל תקף את התנהלות יו"ר 'העבודה' לאחר הדחת לבני. "בעולם העסקים הוא כבר מזמן היה מניח את המפתחות" • לבני על אבי גבאי: "הוא לא חשוב בעיניי. היה רע לתפארת"
אריה ריבקינד
כ"ו טבת התשע"ט / 03.01.2019 11:17

מפלגת העבודה חוזרת לשגרה: חבר הכנסת איתן כבל קרא הבוקר (חמישי) לחברי מפלגתו לשקול שינוי של יושב ראש ‘העבודה’, כדי למקסם את אפשרות ההצלחה בבחירות.

“אבי גבאי בעולם העסקים היה מניח את המפתחות כבר מזמן. הוא צריך לשקול לוותר על מקומו”, אמר כבל בראיון שהעניק לתכנית ‘דקלסגל’ בגלי צה”ל. “אני נסער כי המשמעות היא שהעבודה עלולה להיעלם”.

כבל הנסער הוסיף כי חלק מחברי המפלגה רוצים “יותר מאשר להחליף את השלטון – לנצח את מרצ”, כלשונו. “אני רוצה להיות נחשון בן עמינדב – זה שתובע מעצמו ומחבריו לעשות את המעשה, אחרת זה לא ייסלח לנו ועלול להוביל להיעלמותה של תנועה מפוארת שהקימה מדינה. ראינו פרק ריאליטי שהותיר אחריו הריסות”.

כבל תקף בחריפות את גבאי בעקבות הדרך בה פירק את סיעת המחנה הצינוי בשידור חי, ללא הודעה מוקדמת, והדהים גם את יו”ר התנועה לבני.

“הציבור נחשף לגרסה מאוד מביכה של תכנית ריאליטי – פרק ההדחה של האחות הגדולה”, תיאר כבל את האירוע בלשון ציורית.

ממפלגת העבודה נמסר בתגובה לדברי כבל: “חתרנותו איננה דבר חדש. כבל הוא שיאן הכן ולא, הדברים והיפוכם ואף היפוכו של היפוך”.

ציפי לבני אמרה היום בראיון שהעניקה לרשת ב’ על אבי גבאי: “הוא לא חשוב בעיניי. היה רע לתפארת אחרי החילופים בראשות המפלגה – הוא עסק רק בעצמו. הייתי מחויבת, אבל הרגשתי כלואה. עכשיו אני יכולה לומר את מה שאני באמת מרגישה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות