גליק הפתיע את הח”כים במליאה: ”אני מתחתן עם הדס” • צפו בצהלה

חבר הכנסת הודיע במהלך נאום במליאה כי יינשא בקרוב ליו"ר עמותת 'אמיצים' הדס דיסין, אלמנה מהיישוב טלמון: "מוצא חובה נעימה לשתף אתכם גם בהתפתחות חדשה - אני שמח לבשר לכם כי הדס ואני החלטנו להתחתן" • צפו ברגע ההודעה ובתגובת הח"כים המופתעים
אבי כץ
כ"ד טבת התשע"ט / 01.01.2019 14:52

לא רק לציפי לבני ולאבי גבאי יש הודעות מרעישות: חבר הכנסת יהודה גליק הודיע בצהרים (שלישי) במליאת הכנסת, כי הוא מתחתן.

 גליק, שהתאלמן מרעייתו יפי ע”ה לפני יותר משנה,  יינשא ליו”ר עמותת ‘אמיצים’ הדס דיסין. העמותה מעניקה תמיכה לאלמנים, אלמנות ויתומים צעירים.

דיסין, תושבת היישוב טלמון, התאלמנה לפני 17 שנים. בעלה של דיסין נפטר במפתיע בעת אפיית מצות כשהייתה בת 29.

בהודעה מעל הדוכן במליאה, אמר גליק: “מכיוון שקיבלתי מכם אהבה וחיזוק בשמחה ובאבל, אני מוצא חובה נעימה לשתף אתכם גם בהתפתחות חדשה – אני שמח לבשר לכם כי הדס ואני החלטנו להתחתן.

“בחודשים האחרונים נחשפתי לתחום שלא הייתי מספיק מודע אליו, מצבם של יתומים ויתומות”, אמר גליק. “כמה מאות יתומים של פיגועים ושל מערכות צה”ל מטופלים על ידי כ-7 עמותות שונות. רק לסבר את האוזן: יש עמותות שמטפלות בחולי סרטן, אבל מהרגע שאדם נפטר כבר לא מלווים אותם. בעצם מגרשים את הבנים והבנות ואת בני הזוג”.

הוא הוסיף: “בתקופה הקרובה, כשכולנו נהיה עסוקים בפריימריז ובבחירות, אנחנו נהיה עסוקים גם בהיערכות לבניית בית חדש. אני רוצה להודות לכם. ליוויתם אותי ארבע שנים גם לפני שהייתי חבר כנסת, קיבלתי חיבוק ואהבה עוד לפני שהייתי חבר כנסת לאחר ניסיון ההתנקשות בחיי, קיבלתי חיבוק ענק”.

הוא המשיך: ”לפני שנתיים וחצי הצטרפתי לכנסת וכבר מאז זכיתי לחיבוקים. רבותיי, מחר בערב אני מקיים אירוע בשבחי ירושלים בנושא ירושלים המאוחדת, ובמסגרת האירוע הזה גם ארים כוסית להודיה להשם יתברך על הזוגיות החדשה ולתפילה שבעזרת ה’ הדס ואני נזכה להקים בית מחובר”.

ח”כ חיליק בר בירך אותו: ״עוד ישמע בערי יהודה ובחוצות ירושלים… קול ששון וקול שמחה קול חתן וקול כלה״ ואחר כך  אמר ברכה גם בערבית.

צפו ברגע ההודעה ובתגובת הח”כים המופתעים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות