העיתונאי גדעון לוי נאבק בסרטן ומסביר למה נתניהו המועדף עליו

העיתונאי הנחשב לאיש שמאל קיצוני, שהכריז כי יעדיף את נתניהו על יריביו מהמרכז-שמאל, תיאר בריאיון ל'המגזין' של חדשות עשר' את חצי השנה האחרונה בחייו
חרדים 10
כ"ב טבת התשע"ט / 30.12.2018 00:02

העיתונאי גדעון לוי, איש השמאל הקיצוני, הפתיע בשבוע שעבר כאשר הכריז כי מבין המועמדים המרכזיים לראשות הממשלה – המועמד המועדף עליו הוא לא אחר מאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו.

לוי, שפעילותו לא פסקה עד שהגיעה מחלת הסרטן שריתקה אותו בחצי שנה האחרונה, ושממנה הצליח להתאושש לא מכבר, פרסם במהלך חודשי מחלתו מספר מאמרי תמיכה בלא אחר מאשר נתניהו.

בתשובה לשאלה שנשאל בשבוע שעבר בריאיון ברדיו, למי היה מצביע מבין לפיד, גנץ או נתניהו – השיב לוי: “בלי כל היסוס נתניהו, ואני רציני. לא התבדחתי עכשיו”.

לוי הסביר את החלטתו בכך ש”בסוף, בין הרדיקלים יש יותר לשון משותפת מאשר בין הצבועים שנמצאים באמצע”.

לוי סיפר ל’המגזין’ של חדשות עשר על מחלת הסרטן האחרונה בה חלה: “בסבב האחרון היו לי שתי מחלות סרטן – לימפומה, ואגב כך ראינו שיש גם סרטן כליה. נראיתי נורא, לא יכולתי להסתכל במראה. כמעט ולא הסתכלתי”. הוא הוסיף: “גם כשקיבלתי סרטן, ממש לא כתבתי מילה על מחלותיי”.

לוי ציין כיצד לאורך השנים האחרונות הוא נתפס יותר ויותר כרידקלי בקרב הממסד הישראלי: “עד לפני כמה שנים עוד הוזמנתי להרצות במכללה לביטחון לאומי, לשיחות רקע עם אלופי צה”ל והממסד עוד איך שהוא חיבק אותי”. אמר. “היום זה נגמר, היום מזמינים אותי מעט מאוד בישראל, והרבה מאוד כמובן בחו”ל”.

לוי תיאר את הדרך בה היה רוצה הלווייתו תיראה: “כשאני מדמיין את ההלוויה שלי היא לא תהיה גדולה. כמה פעילי שמאל, איזה נציג מ’בצלם’ ומעיתון ‘הארץ’. זאת לא תהיה הלוויה גדולה בכלל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות