גל הירש מצטרף לפוליטיקה • ארדן לנתניהו: ‘שריין לו מקום’

תת אלוף במיל׳ גל הירש, שמועמדותו למפכ"ל נפסלה ועד היום הוא נרדף על ידי המשטרה - הודיע על הצטרפותו לחיים הפוליטיים: "נקרע מכך שיש נגדי תיק פלילי פתוח, אך תפור" • בסביבתו אומרים: פניו לליכוד • ארדן: "אף אדם לא צריך לעבור עינוי דין כזה. הליכוד זה המקום הנכון לשלב אותו"
אריה ריבקינד
י"ט טבת התשע"ט / 26.12.2018 22:16

יבוא כמו גדול? תת אלוף במיל׳ גל הירש, מי שהיה מועמד לתפקיד מפכ״ל המשטרה לפני רוני אלשיך –  ומאז נרדף על ידי המשטרה, הודיע היום (רביעי) על הצטרפותו לחיים הפוליטיים.

לדבריו, הוא מצוי בשיחות עם מספר גורמים פוליטיים, אבל בסביבתו אומרים שפניו למפלגת הליכוד.

“אם העם ירצה אותי בירושלים, אני אהיה שם בשבילו כי אני בא מהעם. אני סומך רק עליו. אני נקרע מכך שיש נגדי תיק פלילי פתוח, אך תפור. עם זאת, נפל דבר – היה כאן מעשה מלוכלך שמנע ממני מלשרת את העם. איני בטוח שאני מתאים לפוליטיקה אך מכאן אני נתון לעשייה ציבורית”, אמר הירש בטקס השקת ספרו החדש.

הוא הוסיף: “אני רוצה להביא מרפא לשטף הדם החברתי, מה שנכון לעם זה להיות ימין ביטחוני לאומי, אבל גם דאגה וחמלה כי אני חושב כל הזמן על בני המיעוטים והקשישים”.

הירש מתח ביקורת חריפה על התנהלות החקירות נגדו: “ברור שאין עכשיו שום כוונה לסיים את החקירה. יש מי שמבין שברגע שיסגרו החקירות הללו, הם יהיו הנחקרים הבאים”.

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, אמר הערב  כי פנה לראש הממשלה וביקש ממנו לשריין את גל הירש ברשימת הליכוד לכנסת הבאה.

“גל הוא קצין אמיץ, ערכי וראוי שכל חייו פעל למען בטחון ישראל ולצערי נעשה לו עוול שמנע את מינויו למפכ״ל. אני בטוח שיכולותיו וערכיו יחזקו את רשימת הליכוד ואת אמון הציבור בכנסת”.

הוא הוסיף: “יש לי ביקורת על המשטרה והפרקליטות, אף אדם לא צריך לעבור עינוי דין כזה, ואם זה מונע ממנו להיות מועמד לתפקידים שהם ממונים, זה לא מונע ממנו להיות מועמד ברשימה של נבחרי ציבור, ואני חושב שבליכוד זה המקום הנכון לשלב אותו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות