התחזה ל’מיסטיקן’ – והונה ועשק עשרות נשים במצוקה

בן 34 מרחובות, הציג עצמו כמיסטיקן, שבכוחו, לכאורה, לפתור לנשים מצוקות אישיות • לפי החשד, פרסם את שירותיו באמצעות זיוף כתבה שפורסמה באתר מוכר, בה הוסיף את פרטיו והמלצות על שירותיו • את אחת הנשים, שלא ראו אותו מעולם, הצליח להונות ב-47,000 ש"ח
חיים טוויל
י"ז טבת התשע"ט / 25.12.2018 14:20

חוקרי המשטרה ניהלו בחודשים האחרונים חקירה סמויה ומורכבת, במרכזה עמד חשוד, בן 34 מרחובות, אשר הציג עצמו כמיסטיקן שבכוחו, לכאורה, לפתור לנשים מצוקות אישיות מהן הן סובלות.

החשוד פרסם את שירותיו באתרי אינטרנט אותם הקים למטרה זו, והבטיח להחזיר לנשים שפנו אליו אהבות קודמות, תמורת תשלום של אלפי שקלים.

את התשלום דרש שיפקידו לחשבונות בנק משתנים, מהם היה מושך את כספי התשלום בתחבולה, באמצעות קוד שהשיג במרמה מקורבנותיו – ומבלי שראו אותו מעולם.

החשוד אף פרסם את שירותיו באמצעות זיוף כתבה באתר אינטרנט מוכר, תוך שהוא מוסיף לכתבה את פרטיו והמלצות אודות שירותיו, באופן שנחזה להיות חלק מהכתבה המקורית.

על פי החשד, החשוד למעשה שינה לגמרי את הכתבה זייף את תוכנה והכניס אותה לאתר שבנה.

על פי החשד, בשיטה זו הצליח החשוד להונות כספית ונפשית עשרות קורבנות, אותן עשק  תוך ניצול מצוקתן, וקיבל מהן במרמה עשרות אלפי שקלים.

באחד המקרים אף הצליח להונות פונה ב-47,000 ש”ח.

אתמול (שני), עם מעבר משלב החקירה הסמויה לגלויה, פשטו שוטרי ובלשי מחלק ההונאה של משטרת מחוז ת״א על ביתו של החשוד, עצרו אותו ותפסו רכוש רב אשר שימש את החשוד לביצוע העבירות, לרבות כסף מזומן רב.

מעצרו של החשוד הוארך על ידי בית משפט השלום בת״א עד יום חמישי.

מהמשטרה נמסר: “משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להתחקות אחר עבריינים המבצעים את זממם ופוגעים בקורבנות תמימים בעבור בצע כסף ותפעל על מנת למצות עימם את הדין עד תום”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה שרון גולן
    26/12/2018 00:24
    שלום
  1. המפורסם מכלבוטק..
    מתוחכם הבחור..