יקי הרשקופ משחזר: “פתאום ראיתי ילד על הכביש. האבא היה בשוק”

הסרטון בו נראה רכב שדלתו נפתחת תוך כדי נסיעה בביתר עלית, וממנו נופל אל הכביש ילד קטן - הסיר את הרוחות בעיר החרדית • יקי הרשקופ, הנהג שנסע מאחורי הרכב והספיק לבלום ולמנוע פגיעה בילד, משחזר מה קרה
חיים טוויל
ט"ו טבת התשע"ט / 23.12.2018 11:24

סרטון מצלמות אבטחה שעלה בסוף השבוע לרשתות החברתיות, הציג תיעוד של ילד קטן שנפל אל הכביש ממכונית נוסעת בביתר עילית.

הילד מיהר לקום על רגליו ללא פגע, אסף את הכיפה שנפלה – ורץ אל המכונית.

נהג הרכב שנסע מאחוריו הספיק להגיב בזמן, לבלום ואף לחסום את הנתיב, כדי למנוע מנהגים אחרים לפגוע בו.

הבוקר (ראשון) סיפר הנהג שנסע מאחור,  יקי הרשקופ, חבר מועצת העיר ביתר, על מה שקרה שם, בראיון לניב רסקין ב’חדשות הבוקר’ ב’קשת’.

“פתאום ראיתי ילד נזרק לכביש”, שיחזר הרשקופ. “בהתחלה חשבתי שרכב פגע בו אז מיד חסמתי את הכביש ויצאתי מהרכב. כשירדתי, הבנתי שלא פגעו בילד אלא הדלת נפתחה והוא התגלגל החוצה. כשהתקרבתי ראיתי שהילד קם על רגליו, שם את הכיפה על הראש וחוזר לרכב”.

לפני שהמשיך בנסיעה, הרשקופ ניגש לוודא שהילד אכן בסדר ולשוחח עם הוריו. “ניגשתי לראות שהוא בריא ושלם, דיברתי עם האבא שהיה גם כן בשוק ואמר לי: אוי, איך זה קרה. ממה שראיתי בזירה הילד ואביו כנראה תפסו טרמפ עם נהג מבוגר, שאולי לא בדק שהם חגורים ואין לו נעילת ילדים ברכב. יכול להיות שהילד פשוט פתח את הדלת ונפל”.

“המשטרה לא יצרה איתי קשר”, עדכן הרשקופ, “שוטר אחד שלח לי וואטסאפ אם הכל בסדר וזהו. לי יש שלושה ילדים וכולם יודעים שלא מתחילים לנסוע עד שכולם חגורים, גם כשעולים לטרמפ והמסר שלי לכולם הוא להתנהל באותה צורה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות