ראש הממשלה מנחם • “עמכם מעומק ליבנו, שרה יאיר אבנר ובנימין”

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר יחד עם רעייתו בבתי משפחות שלושת הנרצחים • "ארץ ישראל נקנית בייסורים", כתב. "מי ייתן שתמצאו מזור ונחמה לייסורכם. עמכם מעומק ליבנו. שרה, יאיר, אבנר ובנימין"
ט' תמוז התשע"ד / 07.07.2014 04:03

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ביקר אמש (ראשון), יחד עם רעייתו ובנו, את בני משפחותיהם של אייל יפרח, גיל-עד שאער ונפתלי פרנקל הי”ד.

 בבית משפחתו של אייל יפרח ביישוב אלעד סיפרו איריס ואורי עד כמה היה אייל בנם מוכשר ומלא שמחת חיים.

ראש הממשלה נתניהו סיפר כיצד הוא מתמודד עם השכול מעת נפילת אחיו יוני הי”ד במבצע אנטבה, בדיוק לפני 38 שנים. ראש הממשלה העניק למשפחה עותק מהספר ‘מכתבי יוני’ וחתם: “למשפחת יפרח האצילה והיקרה לנו ולכל עם ישראל, עמכם ביגונכם העמוק על נפילתו של אייל הבלתי נשכח, זכרו לברכה. ארץ ישראל נקנית בייסורים. מי ייתן שתמצאו מזור ונחמה לייסורכם. עמכם מעומק ליבנו. שרה, יאיר, אבנר ובנימין”.

בבית משפחת פרנקל ביישוב נוף איילון שמעו ראש הממשלה ורעייתו מהוריו של נפתלי על הכישרון המוזיקלי שלו – שהתבטא בנגינה בגיטרה ובזמירות שבת. ראש הממשלה סיפר לבני המשפחה כי הוא מעריך את העמידה האיתנה של המשפחה, וציין כי במלחמה הארוכה מול אויבנו צריך קודם כל לדעת את האמת על ההיסטוריה של העם היהודי, ואחר כך גם להיאבק ולהילחם על אמת זו.

 לפנות ערב ביקר ראש הממשלה בבית משפחת שאער ביישוב טלמון, והביע את תנחומיו בפני הוריו של גיל-עד.

בני המשפחות סיפרו עד כמה ההתגייסות של העם והאחדות שלא נראתה כמותה סביב המקרה הטרגי, ובאו לידיי ביטוי ברבבות המשתתפים שהגיעו ללוויות – מחזקות אותן ומחממות את הלב.

 שרה נתניהו סיפרה למשפחות כי היא, כמו כל עם ישראל, התרשמה עמוקות מתעצומות הנפש והכוחות שהן מפגינות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות