שביתת הפתע במודיעין עלית בגלל הכאת נהג תכאב ל’קווים’ בכיס

אחרי שביתות הפתע של נהגי 'קווים' במודיעין עלית: משרד התחבורה יקנוס את החברה, בגין חוסר השירות לנוסעים • "המקום למחות הוא לא על גבם של הנוסעים" • מקלב: "לתושבי מודיעין עלית אין אלטרנטיבה אחרת מלבד תח"צ"
אריה ריבקינד
י"ב טבת התשע"ט / 19.12.2018 23:07

בדיון שהתקיים היום (רביעי) במליאת הכנסת פנה ח”כ אורי מקלב לשר התחבורה ישראל כץ ואמר, כי בסוף השבוע האחרון הופסקו שירותי התחבורה הציבורית במודיעין עלית כמעט לחלוטין – וכי עשרות אלפי נוסעים, שאין ברשותם כלי רכב נתקעו בעיר, לאחר שנהג ערבי הוכה בידי נוער נוער שוליים.

מקלב פנה לשר ודרש לדעת אלו סנקציות נוקט משרד התחבורה כנגד החברה והנהגים – ומה בכוונת המשרד לעשות למניעת הישנות של מקרים אלו.

מקלב המשיך והסביר כי אין מדובר בשביתה רגילה:  “אף אחד מהנוסעים לא היה מעורב בדבר אשר גרם לשביתה זו. לתושבי מודיעין עלית אין אלטרנטיבה אחרת. זה מצור של ממש על העיר – והדבר אינו מתרחש בפעם הראשונה”.

לדבריו, “לא ראינו מענה מקצועי של פקידי משרד התחבורה, לא ערכו ישיבה מקצועית ללמוד את האירוע, זה עבר להם ליד האוזן מבלי טיפול מתאים. אם הנהגים מרגישים שיש להם צורך למחות, שיעשו זאת מול תחנת המשטרה. הפגיעה בציבור הנוסעים היא בעייתית ופוגענית מאוד”.

שר התחבורה השיב ואמר כי בעקבות מקרי האלימות הקשים כנגד נהגים במודיעין עלית, ובפרט לאור המקרה האחרון, החליטו בחברה על דעת עצמם לשבש את תנועת האוטובוסים. לדבריו, “יוטלו סנקציות כנגד החברה, מעבר לכך שמשרד התחבורה לא יממן את הנסיעות שלא בוצעו – והדבר יבחן לעומקו”.

השר כץ הוסיף, כי הוא מסכים עם דברי ח”כ אורי מקלב, כי המקום למחות הוא לא על גבם של הנוסעים. הוא הבהיר כי החברה תפגע מכך, שכן ניהול סכסוכים לא יתרחש על גבם של הנוסעים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות