צפו: בפשיטה על מאה שערים נעצרו 8 פורעים מ’שובו בנים’

אחרי תלונות על תקיפות אלימות של פורעים מ'שובו בנים' בבית הכנסת של ברסלב במאה שערים, גרימת נזק לרכבים חונים, ופגיעה בבתי עסק ליד שער שכם ושדרות חיים בר-לב - פשטה המשטרה על השכונה וביצעה שורת מעצרים • החשודים בגילאי 15-50 - נלקחו לחקירה
חיים טוויל
י"א טבת התשע"ט / 19.12.2018 15:59

בתום חקירה סמויה, משטרת ישראל עצרה היום (רביעי)  8 חשודים בשכונת מאה שערים, בחשד שלקחו חלק פעיל בתקיפות וקטטות אלימות שהתרחשו בחודשיים האחרונים בבית כנסת ברסלב בשכונה החרדית – ופגעו ברכבים ובתי עסק.

ראשיתה של חקירת המשטרה בעקבות מספר דיווחים ותלונות שהתקבלו במשטרה בחודשיים האחרונים, אודות קטטות ותקיפות אלימות שאירעו בבית הכנסת של ברסלב בשכונת מאה שערים, על ידי פורעים מקהילת ‘שובו בנים’, גרימת נזק לרכבים חונים, ופגיעה בבתי עסק סמוך לשער שכם ושדרות חיים בר-לב.

כוחות המשטרה, ששילבו גביית עשרות עדויות, עשו שימוש במגוון אמצעים מתקדמים, וביצעו עבודת מודיעין ממוקדת, הצליחו לאתר את זהותם של החשודים המרכזיים שלקחו חלק פעיל בתקיפות וגרימת הנזקים.

הבוקר הגיעו כוחות גלויים וסמויים לשכונת מאה שערים, שם ביצעו שורת מעצרים ממוקדים של 8 חשודים, בגילאי 15-50 תושבי ירושלים.

כלל החשודים נחקרים בשעה זו במשטרה בחשד לתקיפה הגורמת חבלה של ממש, איומים, היזק לרכבים ולרכוש התפרעות במקום ציבורי ועבירות נוספות.

עם סיום חקירתם, יוחלט מי מהחשודים יובא בפני בית המשפט לדיון בעניינו.

“משטרת ישראל לא תאפשר לאף גורם או קבוצה של קיצוניים להתנהג בצורה בריונית ועבריינית העלולה לפגוע באדם אחר, ביטחונו או רכושו”, ציינו במשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות