נתניהו נפגש עם לוחמי ‘נצח יהודה’ – ורמז לתפקוד המבצעי של הגדוד

נתניהו רמז במפגש עם לוחמי 'נצח יהודה': "הפעילות המבצעית צריכה להיעשות בצורה הטובה ביותר, בחיילוּת המקצועית ביותר... כמה שלא נוסיף אמצעים ויכולות, ומוסיפים הרבה, בסוף זה בנוי עליכם"
חיים טוויל
י' טבת התשע"ט / 18.12.2018 19:30

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שלישי), במהלך ביקורו באוגדת איו”ש, עם חיילים מגדוד ‘נצח יהודה’, ששניים מחבריהם נרצחו בפיגוע בשבוע שעבר בצומת גבעת אסף, אחד מאושפז במצב אנוש, ולוחם נוסף שנפצע במאבק עם מחבל בעמדת שמירה בבית אל, מאושפז במצב בינוני.

“אחד מהחברים שלכם נאבק על חייו, וכולנו מתפללים בשבילו. מנגד, גם הושגו הישגים. המרצחים האלו חוסלו ואני בטוח שזה רק עניין של זמן עד שנגיע לשלישי”, אמר נתניהו – ועודד את החיילים: “הפעילות שלנו נמשכת. העברתי את היום עם המפקדים שלכם, הרמטכ”ל ואלוף הפיקוד, אנחנו מלאי הערכה לפעילות שלכם, ובטוחים לגמרי ביכולת שלנו למלא את המשימה העיקרית”.

לדבריו, “המשימה העיקרית היא קודם כל להלום בטרור, לשמור על ביטחון המדינה, על ביטחון המתיישבים, וכמידת האפשר גם לשמור על השקט בזירה הזאת, גם אל מול התושבים הפלסטינים”.

נתניהו רמז לתפקוד המבצעי של הגדוד: “אני מתרשם שיש הרבה התפתחויות, פיתוחים וטכנולוגיה, ובסוף זה מגיע אליכם במחסום, בצירים, או בישובים. הפעילות המבצעית צריכה להיעשות בצורה הטובה ביותר, בחיילוּת המקצועית ביותר, ובסוף גם עם הלב והנשמה. אני חושב שבהתחלה ובסוף זה חיילוּת, והנכונות גם לעמוד בפרץ. כל אחד מכם יודע את זה, ובשביל זה אתם נמצאים כאן.

“כל הפירמידה שלנו בנויה עליכם, על החיילים והמפקדים, כמה שלא נוסיף אמצעים ויכולות, ומוסיפים הרבה, בסוף זה בנוי עליכם. אני רוצה להביע הערכה גדולה, ולהצדיע לכם, וכל עם ישראל מצטרף אליי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות