גפני: “ראש הישיבה, תמשיך לפעול, לא פסו מלחמות בעולם התורה I צפו

יו"ר 'דגל התורה', בכינוס 'דגל' ביד בנימין: "הדאגה לעולם התורה, לבחורי הישיבות ולאברכי הכוללים שהייתה כל כך חשובה למרן ראש הישיבה זצ"ל, אין ספק שהיא ממשיכה גם היום - והוא דואג לנו מלמעלה גם כעת"
אריה ריבקינד
ט' טבת התשע"ט / 16.12.2018 22:33

נציגי ‘דגל התורה’ ברחבי הארץ מתכנסים הערב (ראשון) ביישוב יד בנימין לכינוס מיוחד לרגל שנה להסתלקותו של מרן ראש הישיבה הגראי״ל שטינמן זצ״ל.

יו”ר ‘דגל התורה’, ח”כ משה גפני, אמר בפאנל ‘שלוחי דרבנן’ בכינוס: “הדאגה לעולם התורה, לבחורי הישיבות ולאברכי הכוללים – זה היה הנושא שהיה בראש מעיניו.

“והנה התוצאה: הוא היה הקברניט שהוביל את הספינה הזאת. וכאשר הספינה מגיעה למקום שבו היא מגיעה, והקברניט לא נמצא, אנחנו יכולים לפחות את חשבון הנפש ביניים – איך נראה עולם התורה הזו, באיזה גודל, באיזו צורה, כשכולם יודעים שהכול נעשה על כתפיו. באופן כזה שהיה צריך להתמודד מבית ומחוץ, עם קשיים בלתי רגילים, ובסופו של דבר אנחנו נמצאים ביום השנה להסתלקותו, אחרי שנה, ואנחנו יכולים, כאשר מדברים על זכרו הטהור – אנחנו עשינו בשליחותו את שמירת עולם התורה, ועד היום אנחנו יכולים להתברך בתוצאות.

“ואנחנו מתפללים שהוא נמצא לפני כסא הכבוד, אנחנו עדיין בעיצומה של המערכה. כמו שהכרנו את ראש הישיבה, נלחמת עבורנו, התפללת עבורנו, אנחנו מבקשים ממך תמשיך לעשות את זה בשמים למעלה לפני כיסא הכבוד, משום שלא פסו מלחמות בעולם התורה, ואנחנו מתפללים שנוכל להמשיך הלאה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות