שיפור במצב החייל שהותקף בבית אל: “היה נס”; נתנאל עדיין “קריטי”

לוחם גדוד 'נצח יהודה', נוה רותם, שנפצע בראשו ובפניו בבית אל מדקירה וסלע שהושלך עליו, נותח אתמול ומצבו מוגדר בינוני • החייל ביקש להעביר מסר לעם ישראל: "חזקים מאויבינו" • מצבו של הלוחם נתנאל פלבר, שנפצע מירי בגבעת אסף, מוסיף להיות קשה מאוד
חיים טוויל
ז' טבת התשע"ט / 15.12.2018 19:02

נווה רותם, לוחם גדוד ‘נצח יהודה’, אשר נפצע בראשו ובפניו בידי מחבל שחדר אתמול (שישי)  אל עמדת שמירה בישוב בית אל בחבל בנימין, נותח אתמול ומצבו מוגדר כעת בינוני.

מבית החולים ‘הדסה עין כרם’ נמסר, כי הוא נמצא בהכרה מלאה ומתקשר עם בני משפחתו.

החייל ביקש להעביר מסר לעם ישראל: “נוה מבקש למסור לעם ישראל שאנו חזקים מאויבינו ושהיה לו נס ושהוא חי. נודה לתפילות ומעשים טובים להחלמתו. השלמה והמהירה של נוה מיכאל בן אסנת אסתר עם כל שאר הפצועים”, נמסר מהמשפחה.

מבית החולים נמסר עוד כי נתנאל פלבר, חייל מגדוד ‘נצח יהודה’, אשר נפצע שלשום בפיגוע הירי גבעת אסף עודנו מונשם ומורדם, ומצבו מוסיף להיות קשה מאוד ונשקפת סכנה לחייו.

ממשפחתו של החייל נמסר: “אנו מבקשים מהציבור להתפלל לרפואתו של בננו היקר נתנאל אילן בן שיינא ציפורה. אנו רוצים גם בהזדמנות זאת להודות לכולם על הדאגה, האהבה והתמיכה בימים קשים אלה.

“נתנאל תמיד חזר הביתה עם חיוך שהאיר את הבית. כמו כן, אנו שולחים את תנחומינו למשפחות מור-יוסף וכהן על נפילת ביניהם, חבריו של נתנאל, ומתפללים להחלמתו של החייל הנוסף שנפצע”.

נתנאל פלבר

נתנאל. באדיבות המשפחה

שוטרת מג״ב אשר נפגעה שלשום בשער שכם, מאושפזת בהדסה הר הצופים ומצבה קל.

אתמול (שישי) הובאו למנוחות לוחמי צה”ל שנהרגו בפיגוע הירי בגבעת אסף: יובל מור יוסף מאשקלון בן 20, ויוסי כהן מירושלים  בן 19 הי”ד.

לוחם צה”ל נוסף נפצע באורח אנוש ושירה סבג, צעירה כבת 20 מבית אל, נפצעה באורח בינוני.

על פי החשד, מחבל שנסע בכביש 60 ירד מרכבו סמוך לטרמפיאדה, פתח באש לעבר השוהים בה, ונמלט מהמקום, עם הנשק של אחד החיילים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות