רובינשטיין נבהל מהתביעה של ‘דגל’ ומבטיח לזלץ: “הסגן שמור עבורך”

אחרי ש'דגל' בביתר עלית תבעה את מאיר רובינשטיין בבית דין - משגר ראש העיר מכתב ליו"ר 'דגל' בעיר: "תמיד בתחילת הקדנציה נדרש מעט זמן, ליישר ההדורים. התיקים עדיין לא חולקו כי אני מעוניין להשיג אחדות"
אריה ריבקינד
ד' טבת התשע"ט / 12.12.2018 15:35

ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, שיגר היום (רביעי) מכתב ליו”ר ‘דגל התורה’ בעיר, דודי זלץ, בו הוא מבהיר כי תפקיד סגן ראש העיר בשכר “שמור ומיועד עבורך” – וכי אין בכוונתו להפר את ההסכם שנחתם ביניהם.

ראש העיר שיגר את המכתב לאחר שסיעת ‘דגל התורה’ בביתר עילית – שהחרימה ביום שלישי שעבר את ישיבת המועצה החגיגית, בעקבות החלטת ‘שלומי אמונים’ לעכב את מינוי יו”ר ‘דגל’ בעיר, דודי זלץ, לתפקיד סגן ראש העיר – הגישה ביום חמישי כתב תביעה נגד רובינשטיין, בדרישה שיקיים את ההסכם הקואליציוני.

במכתב התגובה כותב רובינשטיין לזלץ, אחרי שהוא מאשר כי בכוונתו לקיים ההסכם: “זכיתי להיות משרת ציבור למעלה מ-25 שנה, וב”ה אין בנמצא מאן דהוא שיכול לבוא ולטעון כנגדי, שהפרתי מילה או ביטלתי סיכום”.

מאיר רובינשטיין

ראש העיר מציין: “כל התיקים והוועדות לכלל חברי המועצה מכלל הסיעות, עדיין לא חולקו, בגין סיבה אחת ויחידה, מכיוון שהנני מעוניין, כדרכי מאז ומקדם, להשיג מקסימום אחדות ושלום בין כל הסיעות”.

ראש העיר הוסיף על העימותים: “נער הייתי וגם זקנתי, ותמיד בתחילת הקדנציה נדרש מעט זמן, ליישר ההדורים, וגם בקדנציה קודמת ששלוש הסיעות המובילות – אגו”י, דגל וש”ס הלכו יחד ברשימה אחת, גם לקח כחודשיים עד שמונו הסגנים וחולקו הוועדות והתיקים”.

עם זאת, ראש העיר  מבהיר: “ידוע לכל שהנני כפוף למועצת גדולי התורה של אגו”י, שוודאי חשובה להם האחדות בעירנו ועיניהם צופיות תמיד לטובתה ושלוותה של עירנו”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שום נבהל. פשוט מושך זמן. זה תרגיל ידוע. גם כלפי הבי"ד.
    12/12/2018 19:16
    שקר Asos
  1. משיכת זמן היא שם המשחק בחיים בכלל ובזירה המשפטית בפרט

  2. שטויות
    12/12/2018 22:59
    גד ששון
  3. רובינשטיין רוצה לשמור על קשר טוב עם כולם אז שלח מכתב,
    אף בית דין לא יתערב בנושאים פוליטיים.